14 martie 2010

Cineva sa ne aduca vara inapoi

da, e a5-a postare de azi , dar ce conteaza ? chiar imi place sa scriu aici. stiu ca gen deja te- am plictisit dar abia am inceput, deci te poti astepta la vreo 10 postari pe zii . so, ce e mai super decat sa bei un cappucino si sa scrii pe blog ? in momentu asta de plictiseala maxima, nimic .azi m- am plictisit rau .atat de rau incat am facut pana si curat, mi -am facut si tema la mate, am si mancat de vreo 10 ori si tot ma plictisesc .abia astept sa vina VARA ca in cacat a fost destul frig,destula zapada,destul mess prost . daca ar fii vara 100% acum as fii p- afara gen parc sau orice ,dar nu acasa in fata calculatorului .



PS : MI-A AJUNS IARNA

2 comentarii:

Charlotte Contorsion spunea...

Si mie mi-e dor de vara Adina.
Nu-mi place frigul.

alexandra spunea...

hai frate ca a venit vara.bucurate>:D<(ca mergem in izvor)

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad