14 martie 2010

E Julia ? Nu e Julia ?

deci o sa fac si eu un post despre julia, pt ca si ea a facut unul despre mine.
so, eu si julia credeam ca ne cunoastem de pe hi5,comenturi,poze astea . dar ce credeti ? caut eu intr- o zi prin pozele de la gradinita si dau de o fata care semana incredibil de mult cu julia. totusi refuz sa cred ca e ea si mai caut poze. ciudat, am mai multe poze cu acea tipa .ma gandesc ca nu poate sa fie o persoana care sa semene cu ea,ci ca poate fii chiar ea. asa ca ii dau mesaj sa o intreb daca a fost in gradinita cu mine si ce credeti ? chiar a fost. ciudat este insa ca, de craciun m- am plimbat cu ea pe langa gradinita, dar nu ne- am prins. a da si era inca un motiv pentru care nu credeam ca e ea : la gradinita i se spunea iulia .
chiar si acum am poza cu noi pe birou (chiar daca am o fata aiurea,si sunt naspa),e poza cu ea . si sa nu uit de colega noastra,nicky care era la clasa alaturata .


( NU-MI PASA CA A TREIA POSTARE DE AZI ,incepe sa- mi placa )

2 comentarii:

Nicky spunea...

io snt nicky, ma simt mandra ca apar in postarea adinei boss care nu face pipi

Dede ^^ spunea...

ce dragut. 8->

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad