14 martie 2010

Grecia ?


tabara in iunie.super, nu? probabil daca m- ar si lasa ar fii super,asa e doar pe jumatate super.dar normal ca imediat dupa ce le- am zis au inceput cu replicile lor gen 'cand o sa ai media generala 9 mai vorbim'. mi-ar place sa nu se crizeze de fiecare data cand iau o nota sub 7 la vreo materie. dar asa ceva e posibil cu asa parinti ?! NU, tre sa fiu de 9.DAAR daca s- ar intampla o minune daia care normal ca n- o sa se intample SI M-AR LASA as fii cea mai fericita .
7 zile fara ei,la mare,distractie,bere,tigari,nopti pierdute. ce altceva ar fii mai super ? NIMIC. cred ca as putea sa iau toate notele pe care le vor ei, doar sa merg .oricum stiu ca si ei au dreptate, mereu sunt nesimtita,vorbesc urat si aiurea,nu- i ascult,sunt incapatanata,iau note mici si bla bla, dar nu cred ca sunt chiar atat de rea incat sa nu merit in tabara cu prietenii .anyway vad eu cum fac sa- i conving .

4 comentarii:

Andreea a.k.a Emilli spunea...

viseee 8->

Charlotte Contorsion spunea...

Nope.
Don't worry there's no Spanish.=))

Anonim spunea...

Nu e chiar asa de super..adica, am trecut de cateva ori prin asta, acele 7 zile, si nu am fost super mega incantata.deci , nu regreta.

Anonim spunea...

btw sunt maria

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad