19 martie 2010

Treisutezece

azi, ma trezesc la 7. imi incalzesc laptele pt cereale,mananc,imi intind parul,ma spal pe dinti,ma imbrac,plec la scoala (doar e canguru la mate si poate daca iau maxim 80 de puncte o sa am un 8 la mate ). ma intalnesc cu alexandra in statie la 32, mergem la scoala .. cautam sala .incepe canguru cacat. aiurea trist naspaaa.. copiem, ii dau mesaj lu nicky sa- mi spuna ce a scris ea (+ alexandrei). plecam de la scoala,ne luam 2 covrigi ca muream de foame. mergem la metrou , ne lom cartele si intrebam pe peron de unde se ia metrou spre lujerului .ajungem intr- un final unde trebuia. urcam sus si surpriza . UNDE SUNTEM ?! intrebam unde e 310.. ajungem intr- un final ma rog. ii dau mesaj lu emili sa- i spun ca sunt in fata scolii . emili ma suna sa ma intrebe daca sunt nebuna pt ca era 11 si trebuia sa ne vedem la 12 fara 20 .ma pune sa ma duc in fata pana ajung la o intersectie si sa o astept .deja ma plictisesc asa ca o sun .ma rog ajunge si ea INTRUN TARZIU. mergem la o tigare normal (am fumat cu emili sunt cineva). ne intalnim cu 2 tipe (nu mai stiu cum le chema) si cu helan . mergem la scoala .. o vad pe ALINA boss (sunt si mai cineva).mergem la baie cu emili sa se schimbe (am vazuto in colanti animal-print) .desigur toata lumea intreba cine sunt .mergem la sport unde profu ne pune sa plecam .stam in fata scolii pe scari si vine bodyguardul sa ne zica sa iesim din scoala ca plm cacat cacat . oricum am intrat inapoi .am stat pe gardu din curte pana mi- a amortit curu total .pana la urma urcam si sus .SUPER : au tabla daia misto .stam la vreo 3 ore asa apoi plecam la helan sa se schimbe . apooooi mergem sa ne duca la metrou .
in metrou ne tot gandeam ( ne pt ca era si alexandra ),ajungem in izvor,ne plimbam,mergem intr- un parc din cotroceni unde erau tipi super cu skate .ne intoarcem in izvor . realizam ca ne pisam pe noi asa ca mergem in unirii .

bla bla cam atat

5 comentarii:

nicky spunea...

apar in doua posturi *yeeeee*, deci exist

Charlotte Contorsion spunea...

Io am fost in Izvor. :D

Dede ^^ spunea...

:> Ai vazut-o pe emili in colanti animal print-cee onoare b-) :]]
marfa postu` ;)
ciuss ya' >:d<

alexandra spunea...

a fost asa miiiistooo>:D<

laur spunea...

mama ba ce m- ai enervat in ziua aia =))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad