23 mai 2010

Parerea lor ..

ALEXANDRA :

Deci o iubesc foarte mult pe adiina si pot so descriu genial deoarece o cunosc cel mai bine. adiina adora skate parcul, pufuletii, turcoazul, sa faca bratari, sa se uite dupa pletosi si sa manance pasta corectoare. Daca ma gandesc la defacte de comportament are o gramada
si tocmai dasta o iubesc pentru ca sunt defecte speciale.
Calitatii de 4 ori mai multe ca defectele si asta o face speciala. Te iubesc

OXY :

Da. Ai tsatze fa. Pepeni chiar. Asta ocupa toate pozele/ descrierile ce vrei tu. Si sunt mai inalt decat tine ( © Oxy: pune -ma primul!!! )

BUBU :

Salbatica, tate gigant, zici ca sunt mutanti asa , slaba , fumeaza, perfecta, iuhu , haha, hihi,huhu, ham ham, o iubesc, adiopa.


KHINY :


Adiina sau :o3[ pt mine ] e boss-ul meu superm [ ofticati-vaa ] imi intra pe hi5 si pune la about me ’o iubesc pe adina’ si se intreaba daca ma supar:o3. neaa nu ma supar pentru ca o super mega iubesc:o3. e mai mica ca mine[ hahaha inca are 13 ani ] si mi-ar placea sa o chinui cu asta dar o iubesc prea mult:o3. e obsedata de ‘:o3’ si adora turcoazuul:o3. are o freza super misto si o mega invidiez:o3. am mai spus ca o iubesc? n-o iubesti pe adina? TE SPARG! hai pa

NEVIS :

Albastru, turcoaz, south park, izvor, unirii, FITE , posesiv , melancolic , monoton , euforic , LUNG (dada ii plac descrierile lungi) , stresat, panicat, semnul pacii, ras, tricouriLUNGI, slab, gemeni, lac, herastrau, casa bantuita, crampe, noduri in gat, ochelari, expresii, betie , acestea sunt toate cuvintele care o descriu pe ADINA FĂ AMICULE .


EMILIC :

Adina este GENIUS. Din cauza ei eu zic genius. Deci cum spuneam daca as putea i'as cumpara toate chestiile turcoaz sau cu animal print sau cel mai bine turcoaz cu animal print ca sa o fac fericita. Cel mai bine ar fi sa fie pufuleti turcoaz cu animal print. Vreau sa vina in 310 mai des. O sa facem o zi speciala de stat pe iarba in izvorel sa povestim.:* Ps : Te iubesc ma fetita genius :bz

JULIA :

Adina ? Ohoo,pot sa spun multe despre ea. In primul rand,e minunata. O stiu..de vreo 10 ani,inca de la groapa cu nisip. Este o bunoaca cu ochi albastrii. Se imbraca genial. Are gusturi muzicale si nu numai. Este si o prietena buna,poti sa te bazezi pe ea. Este fotogenica. Este minunata, nu poti sta suparat pe ea. O iubesc mult si ea stie. Loveeee you.

NICKY :

Adina = Amuzanta, Prietena buna, EA E BUNA si frumoasa. E supermisto si ma bucur ca am cunoscut-o. Haha am fost si colege de gradinita si ne intalneam in baie cand ne spalam pe maini o da o da. O iubesc, ma iubeste si PUPIIIIIIIIIIIIIIX

SERGIU :

Esti cea mai supercalifragilista fata care rade din orice si mai ales cand zic "BINES" si care se supara repede si care arata bine si care e de treaba si care ma streseaza cu mc tsicanu ei care e dubios dar suna adorabilicios. ! dar , si tu esti adorabilicioasa! si nu mai am " si care".

CORINA :

Pe Adina nu o putem descrie.. dar haideti totusi sa incercam.
Adina este ca vantul de toamna . Rece dar relaxant . Incercand sa o iubim pe ea ,ajungem sa-i iubim doar exteriorul,nestiind ca interiorul este un adevarat drog.. Daca Adina ar fi fost un sentiment , ar fi fost o gama intreaga de sentimente. Personalitatea ei exprima atat de multe lucruri.. Multi nu o pot intelege desi isi doresc foarte mult asta. Altii o inteleg si o ajuta in tot ceea ce face .
Asta e Adina,n-ai ce-i face. Nu incerca s-o schimbi,nu se va schimba pentru nimeni !

ALINA :

Adina, Adina e o proasta idioata, care are un par genial si tate mari. Mancaias sufletelu ei de brilianta :*

HELAN :

Adina e un pufulete cu fata de catel

ZMEURA :

Pai ce pot sa spun...? Nu prea o cunosc asa de bine ca sa ma apuc sa ii comentez caracterul. However,din cate am vazut pana acum, este tipul ala de fata de gasca,cu care poti vorbii si chestii.
Sorry Adina, nu ma prea pricep la a descrie oameni. Esti super asa cum esti si nu te schimba

ANDRA :

Esti foarte sociabila, ai multi prieteni cu care te vezi si te distrezi mereu, ai talent ( innascut ) la poze ( faci poze geniale ) asaaaa, imi plac ochelarii tai :D. Cand am iesit atunci in parc, unul dintre putinele lucruri pe care le'am retinut despre tine a fost ca vorbeai mult :)) si cu "barbat bineee!". Gen : Bine tu ! Asa.. imi place cum te imbraci. Imi place ca iti place vara. Si mie imi place si de'abea astept . Stiu ca iti palc pufuletii dar nu te'am vazut niciodata mancand . Faza cu tunsu pe strada e de asemenea foarte tare :-bd, nu te cunosc io prea bine dar esti o tipa de treaba .

LORENA :


Adiina.: Pare genul de persoană tăcută dar nu e aşa. Niciodata nu se ia de lume aiurea. Nu vorbeşte mult si prost ca alţii. Adora turcoazul. Are ochelari de boss. Are frezaa mai marfaa ca a ta. Editeaza miştoo. şi spre oftica ta face skinuri marfa. Si deci ce sa mai Adinaaaa e mai tare ca tine !

TEODORA :

Sa incepem. Pai.. Adina e o smechera adica gresesc e cea mai mare smechera iar eu sunt a doua da.. Hmm am uitat sa iti zic eu is Teodora o cunosc pe Adina de ceva timp si e geniala deci o iubesc. Are ochelari smecheri ca si mine si se imbraca diferit si dragut in fiecarea zi … Mda si… Are o freza geniala si sa intamplat ceva sti ce? E iar single .Da si pot sa spun ca e mirifica si are o prietena Alexandra.. hmmm defapt e prietena ei cea mai buna si se inteleg genial da si e foarte prietenoasa adica te imprietenesti repede cu ea. Eu o cunosc de o luna si ne intelegem super.. Da si mi- a facut descriere la hi5 si a scris ca sunt smechera.. Da bai deci are multi prieteni si din afara scoli si pun pariu ca, daca ar cunoaste tot globul s- ar intelege bine cu toti . Si va spun e prea prietenoasaaaaaaaa :x . Si in fine cred ca v- am spus destule ca sa aveti o parere despre ea. Hmm .. V- am pupat ceao ne mai vedem ( si sper ca va placut descrierea )


ANA :

Pai, Adinaaaa e super in adevaratul sens al cuvantului. Chiar daca neam certat si recertat si impacat si reimpacat MEREU am so consider o tipa 'misto' cum imi place mie sa zic:">. De ce? Aaa pai de multe. Imi place freza ei (nu ca a mea) , imi place prietenia dintre ea si alexandra adica frate sunt ca niste surori, pnm.asa,hmm are o freza misto sii tate mari (stiu ca salivezi la ele=)) ) .Face poze dastea geniale sii sii nu stiu,chiar daca nu stiu ne certam si ne barfim sii ma rog asa ca proastele eu MEREU (nu stiu de ce) o consider de treaba si nu pot sa ma abtin sa nui zic 'ce faci maa?' pt ca ha! Avem 1455 de comenturi impreuna! mori, ofticate haha . Deci,die hater!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad