19 august 2010

Curatenie

Ma trezesc eu azi pe la 7 .. ( m- am culcat la 5 ) Ma duc la baie cu ochii intredeschisi, cascand. Ma spal pe fata.. sting lumina, inchid usa si ies. Canddd poc dau de mama in fata mea si pe langa sperietura MAXIMA imi incep si ziua in tipete. Motivul ? Mama vroia sa merg cu ea la matusimea iar eu muream de somn. Ok, ma cert cu ea pana pleaca iar ca sa scap de ea ma prefac ca adorm. In sfarsit pleaca. Dorm pana la 10. Ma trezesc in MINUNATUL barait al unei chestii dinalea cu care faci gauri.. bormasina cred ( sau ceva in genul ). Ma duc iar la baie.. la fel de adormita si injurand in toate modurile posibile prostul care s- a gandit ca la 10 sa- si gaureasca peretii. COAIE LA 12 NU PUTEA ? Asa .. ma spal dinou pe fata si pe dinti. Ma duc in bucatarie sa mananc si ce vad ? DE- ZAS- TRU. Dezastru de care mama e vinovata. A facut mizerie intentionat ca sa fac curat. Incep sa injur. Ma duc la mine in camera si- mi fac un playlist.. Dau muzica tare astfel incat sa se auda pana in bucatarie. Ok, intr- un final imi las orgoliul deoparte si ma apuc de curatenie. Cine se putea gandii cat de greu se curata aragazul de grasime? Sau cat de greu se curata frigiderul de urmele de la magneti. Am aflat eu azi. La un momentdat nici nu mai puteam sa deschid gura de sete ce imi era. Ma opresc 10 minute sa beau apa si sa ma odihnesc. Era 12 jumate cand m- am apucat sa sterg pe jos. La 1 am terminat toooooooot. VICTORIE. Nu- mi imaginam cat de greu ii e mamei sa faca curat de fiecare data. Ok, acum o inteleg cand tipa la mine ca nu fac curat si ca ea dupa ce ca vine obosita trebuie sa mai si stranga dupa mizeria facuta de fata ei neascultatoare si obraznica. Pe la 2 ajunge mama acasa. Mi- a placut expresia fetei ei cand a vazut ca am facut curat. Asta m- a bucurat. Mi- au trecut nervii pe care mii cauzase de dimineata.

DE PRECIZAT FAPTUL CA NU AM FACUT CURAT PENTRU CA NU AVEAM MODEMUL. Era pe birou .

11 comentarii:

Anonim spunea...

Misto , dar eu ce sa mai zic frate ? Cand i-am vazut pe aia ca veneau inspre noi :|:|:|:|:| ??!!??!?!??!?!?? Era sa ma lesin acolo pe strada :| !!! Si tu te-ai trezit listinita si te-ai spalat si , ti-ai dat gaurii cu bormasina in dinti ! [-(

adinuts spunea...

nu-mi dau gauri cu bormasina in dinti. asa ai citit tu

Ioana spunea...

aoleu,stiu cum e.numai la ore d'astea se gandesc aia sa mai lucreze "putin".

griin. spunea...

dacă 10 ţi se pare devreme de dat găuri cu bormaşina ce zici de 7 dim cum am păţit eu=)))?

adinuts spunea...

Sunam la 112 si ziceam : " Buna ziua nu va suparati am niste vecini ticniti care la 7 isi gauresc peretii si vreau si eu sa dorm " =))))

anaaa spunea...

cum naiba te-ai culcat la 5 si te-ai trezit la 7?:O.pnm eu ma culc pe la 1 asa si ma trezesc la 10 si toooooooooooooot mi-e somn.superADINA:))

123456789 spunea...

adina boss face curatenie.
te chem si la mine?=))

adinuts spunea...

clar NU !

andra spunea...

sa vezi cum ii injur io pastia care dau gauri
in pana mea, imi vine sa urlu
ba tuti mortii matii nai ce gauri? :))

Bogdan spunea...

hahah ft tare b-) ce bine k eu nu fac dezordine... prea multa si dezastru prin bucatarie sau dastea... >:)

adinuts spunea...

no, deloc :))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad