13 august 2010

It hurts so bad ..

.. iar mi- am adus aminte de el. si tocmai cand eram convinsa ca l- am uitat complet. iar gasesc melodii care parca sunt facute pentru noi .. + ca am gasit si o chestie de cand te iubeam ..

' nu as putea sa- i fac rau.. m- ar durea pe mine. tot timpul ma gandesc la el.. cum ma lua in brate, cum imi rostea numele. e in inima mea. orice cantec ascult, imi aduce aminte de el.. mie dor de EL, de felul in care-mi zambea, de felul in care radeam.. de tot ce inseamna EL. dar cel mai mult ma doare, ca nu o sa - si dea niciodata seama .. cat de mult tin la el .'

dar  e prea tarziu acum.. nu as putea sa mai am incredere niciodata in tine. m- ai ranit. te- am iubit. am suferit prea mult si tie nu ti- a pasat. oricat de multe scuze ti- ai cere, oricat de rau ti- ar parea.. probabil mereu o sa- mi aduc aminte de tine. imi asum riscul asta. recunosc ca te- am iubit. TE- AM IUBIT ENORM .. si acum imi dau lacrimile cand ma gandesc la visurile mele .. la cat de mult ma durea nepasarea ta. eram dispusa sa fac orice, ORICE pentru tine.. spuneam ca daca ati fii tu si mama pe un bloc, spunand ca daca nu vin eu va aruncati.. as fii venit la tine. si cat de mult regret chestia asta. te- am iubit mai mult decat o iubeam pe mama ..
mda, mai sus ma apucase iar depresia. NU MERITI NIMIC :*

“I hope that when you read this, it kindles your flame and brings a smile to your face.” -The Little Princess





1 comentarii:

123456789 spunea...

misto tu asa si-n depresie=))
:*

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad