23 august 2010

Leapsa 2

Stiu ca mai am leapsa dar ma plictiseam si am luat- o si pe asta de la Helan .


Principala trasatura a caracterului meu: Amuzanta zic eu ..
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Stiu sa asculte. ( some of them )
Principalul meu defect: Geloasa .
Ocupatia mea preferata: Blogul .
Visul meu de fericire: Sa pot sa fiu/ fac ce vreau .
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Nu m- am gandit la asta .
Ce-ai vrea sa fii: Arhitect .
Tara in care-as vrea sa traiesc: USA .
Culoarea preferata: Turcoaz, verde, mov .
Floarea preferata: Trandafir .
Pasarea preferata: Pas .
Prozatorii mei preferati: A ?
Poetii mei preferaţi: Apf, nu prea citesc ..
Eroul meu preferat: Superman .
Eroina mea preferată: Superwoman .
Compozitorii preferati: Du- te ma .
Pictorii preferati: Pas .
Eroii din viata reala: Pas .
Bautura si mancarea preferate: Pepsi si cartofi prajiti .
Numele preferat: Anisia .
Ce detest cel mai mult: Tradarea .
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Pas .
Cum as vrea sa mor: Dintr- o prostie .
Starea de spirit actuala: Mi- e lene .
Care este cuvantul tau favorit: Pas .
Care este cuvantul pe care il detesti cel mai tare: “ Aha “
Ce iti face placere in mod deosebit: Sa desenez .
Care este injuratura favorita: Fututi mortii matii .
Ce sunet iti place cel mai mult: Chitara .
Ce sunet iti displace: Imi displac vocile subtiri si pitigaiate.
Ce alta profesie ti-ar placea sa practici: Pas .
Ce alta profesie nu ai practica nici in ruptul capului: Doctor .
Daca te-ai putea transforma, la dorinta, intr-un animal, care ar fi acela: Pas .
Daca Raiul exista, ce ai dori sa iti spuna Dumnezeu cand ajungi la Portile Raiului: Sa vad daca intru si dupa .
Daca ai putea sa ii pui o intrebare lui Dumnezeu, acum, care ar fi aceea: De ce trebuie sa ia persoanele pe care le iubim ?
Cand ai murit ultima data: Inca n- am murit .
De ce te mai trezesti dimineata: Nu mai pot sa dorm .
Unde sunt visele din copilarie: In minte .
Ce te deosebeste de ceilalti: Nustiu. Oricum sunt diferita .
Iti lipseste ceva: La plural .
Chiar oricine poate sa fie artist: Nu cred .
De unde vii: Bucuresti .
Crezi ca ai o soarta de invidiat: Inca nu stiu .
Ai renuntat la ceva: Da. Pentru binele meu .
Ce faci cu banii: Ii cheltui .
Ce sarcina menajera iti displace cel mai tare: Sa dau cu aspiratorul. URASC ZGOMOTUL ALA.
Placeri: Multe .
Ce ti-ar placea sa primesti de ziua ta: Tot ce vreau eu in ziua aia .
Ce ai fi in stare sa refuzi: Lucrurile care nu- mi plac si de care n- am nevoie .
Care e partea cea mai fragila a ta: Sunt sensibila .
Ce ai fost capabil sa faci din dragoste: Multe dar am ajuns la intrebarea : Exista defapt dragostea ?
Ce ti se reproseaza: Ca sunt dezordonata, obraznica, enervanta, geloasa, posesiva, vorbesc urat, stau toata ziua la calculator, nu fac curat, nu- mi strang lucrurile etc .

3 comentarii:

COЯINNE spunea...

ce-mi place leapsa, si raspunsurile >;dd<

123456789 spunea...

sa nu-mi mai dai leapse din astea lungi =))

watermelon dede spunea...

super :))
ce tare e corina:' sa numi mai dai leapse dastea lungi ' =))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad