18 august 2010

Leapsa !

1. Ia o carte cea mai la indemana, deschide la pagina 18 si scrie aici randul al 4-lea – "Din mine-un mort ce mai traieste doar "
2. Fara sa verifici cat e ora – 7:00 PM
3. Verifica – 6:51 PM
4. Ce faci ? - Scriu si vorbesc la telefon
5. Cum esti imbracat ?- Tricou larg si pantaloni scurti .
6. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce te uitai? – La blogul unei tipe.. imi scapa numele .
7. Ce zgomot auzi in afara de al calculatorului? – Bipaitul acela de pe mess cand te cauta cineva ..
8. Cand ai iesit ultima data si ce ai facut cu ocazia respectiva? – Ieri. Am fost in hera cu Alexandra .
9. Ai visat ieri noapte ? – Nu- mi aduc aminte .
10. Cand ai ras ultima data? – Acum cateva minute .
11. Ce ai pe pereti incaperii unde esti?- Multe postere .
12. Daca ai deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ai cumpara? – Multe lucruri pentru cei care nu au .
13. Care este ultimul fim pe care l-i vazut?- Stiu ce ai facut vara trecuta .
14. Ai vazut ceva neobisnuit azi ? – Da.. eu stand in casa .
15. Ce parere ai despre acest chestionar? – Apf, inca nu l- am terminat .
16. Spune-ne ceva ce nu stim inca – Mi- e cald .
17. Care ar fi prenumele copilului tau. daca ar fi vorba de o fata ? – Anisia .
18. Care ar fi prenumlele copilului tau daca ar fi baiat? –Robert .
19. Te- ai  gandit deja sa locuiesti in strainatate ? – DA .
20. Ce ai dori ca Dumnezeu sa- ti spuna cand intrii pe portile raiului ? – Aapf .. pai intai sa vad daca intru si dupaia ..
21. Daca ai putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ai schimba? – Oamenii .
22. Iti place sa dansezi?- Da ..depinde .
23. George Bush ? – Un nenea .
24. Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor? – Gemenii Cramp
25. Zi-mi ceva despre tine. – Momentan mi- e foame .
26. O melodie trista si una perfecta: - Eyes set to kill - Come home si Flyleaf – Breathe today
27. Desenul animat preferat din copilarie – Copiii de la 402 .
28. Ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai avea altul? – Adina .
29. Ce animale iti plac? – Cainii .
30. Unde te simti cel mai in siguranta? – La mine in camera .
31. Un lucru care iti place la tine, si unul care nu iti place. – Imi place parul meu si nu imi place ca sunt posesiva .
32. Ce regreti cel mai mult? – Ca nu pot stii ce se va intampla dupa ce mor .
33. Un lucru de care nu te poti lipsi – MU- ZI - CA
34. Ce te enerveaza cel mai tare? – Minciuna, Tradarea, Cocalarii, Insectele .
35. Ce te face fericita? - Sa stiu ca am prieteni.. adevarati .
36. Azi te simti .. - Fericita, dar nustiu de ce .


( S- o ia cine vrea )

4 comentarii:

Anonim spunea...

"28. Ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai avea altul? – Adina ."
sa inteleg ca'ti place numele tau :))

adinuts spunea...

nu prea, dar m- am obisnuit cu el :))

123456789 spunea...

io as fi vrut ca dumnezeu sa-mi zica cand ajung in rai ceva gen : ai camera cu andy sixx si dubfx , tuborgul e in frigider =))

andra spunea...

cica ceva neobisnuit azi?
tu : da..eu in casa :))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad