18 august 2010

Desene ♥

Imi e foarte foarte de dor de FOX KIDS. Defapt.. nu inteleg de ce ne- ati schimbat minunatul si iubitul fox kids cu Jetix iar apoi cu Disney pe care mai mult sunt difuzate seriale . Are cineva nevoie de Hannah Montana atata timp cat puteam avea Copiii de la 402,  Lumea lui Bobby, Viata cu Louie, Jack, piratul cel teribil sau restul desenelor ? Eu cel putin nu. As alege de 1.000 de ori FOX KIDS <3. Nu o sa uit cat de mult asteptam sa ajung acasa de la gradinita si sa ma uit la desene. LA DESENE am spus. Nu la circul ala fals .. cum e in Oraselul Lenes. Desenele alea geniale sunt mult mult mult mai frumoase si mai amuzante si mai distractive si ce vreti voi. V- ATI PROSTIT .


Viata cu Louie :

♥  ”Andy:La ce ii trebuie un animal?E strigator la cer!I-am dat un fratior.
Louie: Putem sa luam pisica,hai mami,te rog,uite ce frumoasa e! [75 de dolari]
Aura:Nu,Louie,o sa linga untul.
Louie: Ce?
Aura: Sar pe buffet si ling untul pe care noi il mancam.
Andy: Da,toata lumea stie.
Louie: Ce!vrei sa ne omori?[adresandu-se pisicii]…linge untul…
Louie: Putem sa luam catelul, mama?Te rog,ne apara de hoti.Nu o sa-ti mai cer nimic, o sa-i spun Muffy. [125 de dolari]
Aura:Oh,nu ,naparlesc.Ii cade parul, infunda canalizarea,casa e inindata si tu bulbullb.
-Sigur, mama avea idei proprii despre animalul de casa ideal.-
Louie: Pai, daca nu luam nici caine,nici pisica,atunci ce luam?
Aura: Ia-ti un pestisor! [15 centi]
Louie: N-are niciun haz…
Andy: Cand eram mic, doar pestii erau acceptati in casa,exceptand capusele, care te intepau in ceafa si se umflau ca baloanele.Oricum nu existau magazine de-astea, ii pescuiam direct din lac.Am invatat ce inseamna responsabilitatea de la micul Solzi.Ce stii tu?
Louie: Solzi?!Asta nu-i nume de peste.
Andy: E un nume foarte potrivit!"

♥ "Niciodata nu e prea tarziu sa-I spui cuiva ce crezi despre el…
Louie: Hey,Glen Glenn,esti un cretin!"

♥ "Andy: Buna Louie. Vestea proasta e ca vine bunica.
Louie: Si care-i vestea buna?
Andy: N-am o veste buna!"

♥"Louie: Atentie vin jos!
Tommy: Da si are şi o pompa in mana.
Louie: Mersi. Sigur l-ai speriat daca e toaleta."

♥"Aura: Tata a luat prajitura pentru desert!
Andy: N-o atingeti! E pentru o ocazie speciala.. Ziua cand toti o sa va mutati!"

♥ "Glen glenn: Hey Lu-lu! Stii cat e ceasul?
Louie: E ora patru?:-s
Glen glenn: Gresit! E ora castanelor! Fraieree!"

♥"Louie: Dar tata! La masina asta franele merg .
Andy: Frana? Cui ii trebuie frana ? Apesi pe ea si masina se opreste!
Louie : Da tata. Ce urat sa ai o masina care se opreste cand apesi pe frana. Unde- i farmecul condusului?"

♥"Andy: Cine- i prostul care si- a parcat masina atat de aproape de teren?
Louie: Tu, tata."

♥"Louie: Regret tata, dar cineva trebuie sa aduca bani in casa asta.
Andy: Ceeee? Dar eu ce sunt? Cartof prajit?"

♥"Andy: La ce-ti trebuie claxon? Te- ai nascut cu o gura mare. FOLOSESTE- O!"

♥"Andy: Ceram copiii nu ne faceam cadouri. Eram saraci. Ne faceam dureri de cap.
Louie: O am pe cea de anul trecut ."

♥"Andy: Bine Deny, uite dolarul tau pentru ca nu ai tuns peluza. Laura cred ca tie iti revin 75 de centi pentru folosirea telefonului 24 de ore pe zi. Hei Carol, poftim 50 de centi pentur ca nu ai dus gunoiul. Si Louie, am uitat ceea ce nu faci tu niciodata.
Tommy: Heii, ce zici sa- mi dai si mie ceva ?
Andy: Scuza- ma, n- am vrut sa te neglijez. Poftim 25 de centi Tommy pentru ca ai 5 ani si nu contribui la nimic. Dar te iubesc oricum."

"Tata: Eu nu sunt ca ceilalti fraieri .
Louie: Da, tata. Tu esti fraierul sef."

"Andy: Ce fel de suporter esti ?
Louie: Unul flamand !"

♥"Bunica: Ce face acolo?
Aura: A luat o lopata, curata strada.
Bunica: Ce dragut.
Aura: Curata strada din spre autostrada 295.
Bunica: Vai de mine.
Aura: A ajuns la bariera.
Bunica: Saa fiu al naibi.
Aura: e timpul sa plecam. "

♥"Andy: Cat costa bradul asta fara crengi?
Vanzatorul: Eee un brad de 35 de dolari.
Andy: CE? O sa vii sa- l impodobesti pentru noi? Iti ofer 3 dolari!
Louie: O, Doamne, nu e tatal nostru!"

 

Jack, piratul cel teribil :

♥"Jack: Snack, e aproape 6! Unde e cina? Stii ca nu suport sa-ntarzii la cina!
Snack aduce cina.
Jack: Iata, ai venit la tanc, mi-e asa de foame! Foame ca as manca si un sconcs cu branza. Deci, ce-i de mancare?
Snack: Scons cu branza capitane.
Jack: Excelent!"

♥"Un pirat: Eu nu sunt pirat! Sunt supa la plic"

VREAU FOX KIDS INAPOI. Si ce daca am 14 ani? Imi plac desenele .

20 comentarii:

Anonim spunea...

si mie mi'e dor de fox kids :(

adinuts spunea...

:d

Ioana spunea...

aaa,vreau sa mai fiu supa la plic cu jake :-< mi'e dooor frate de desenele astea <3 acum sunt numa' tampenii :-L
si da,imi place!

Ioana spunea...

ADINAAAAA !

Ioana spunea...

uite ce fac eu pentru tine [-(

Ioana spunea...

aa,adica :-?

Ioana spunea...

nustu,buba >:D<

adinuts spunea...

>:d< ioana banana

tiina:) spunea...

da maa ai dreptate si mie imi lipseste
fox kids;x

tiina:) spunea...

da bn ca a ramas cartoon ca sa ne uitam la tom si jerry;x
=))

adinuts spunea...

Si Chowder si Gemenii Cramp :x

griin. spunea...

Fox Kids;x
copii dl 402 ;x
viata cu louie;x
dastea.erau asa marfa;x

griin. spunea...

vb lu tina noroc cu cartoon.u ca ne mai uitam la tom & jerry:))

andreea :o3 spunea...

le iubeeeesc :x:x
vrem fox kids inapoi !

123456789 spunea...

si mie mi-e dor de desenele alea misto :(

andra spunea...

=))))))))))))))))))))))))))))
ce faze genialeeee :))
mi'e asa dor de trecut...

zmeuriicii :o3 spunea...

ahh lumea lu bobby :">.
adooram serialu ala :(.

COЯINNE spunea...

corect, postul asta e genial ;D
vreau inapoi fox kids .. :(

Pufa. spunea...

si ce daca ai 14? eu am 18 si pana si persoanele de 40 se uita la desene si le e dor de foxkids te asigur <3

Adinuts spunea...

Stiuu, eu vreau FoxKids inapoi :((

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad