13 septembrie 2010

Last day

Mdaa, s- a dus si vacanta asta. Eu tot incerc sa- mi dau seama de ce tocmai cand se termina incepe sa fie cel mai super .. Exact cand e vacanta mai frumoasa , POC! vine si scoala.. Nu-mi vine sa cred ca la 1 jumate o sa fiu la scoala.. NU REALIZEZ ! Defapt nu vreau sa cred.. Ar putea cineva sa ma minta ca e iulie si ca mai avem 2 luni de vacanta va rog ? Ca trebuie sa merg iar la mare ? Ca maine ies afara iar .. Nea, degeaba m- ar mintii cineva.. mai bine as vrea sa pot sa traiesc iar vara in vise .. In seara asta o zii.. Maine-seara alta zii .. Pana traiesc dinou vara.. Okay sa trecem peste cacaturile din capu meu.. Azi o sa fim toti la scoala . Unii suntem mai norocosi ca avem deschiderea la 1 jumate ( ca mine ), dar cei care o au la 9 ce fac ? Mai ales daca in vacanta se trezeau la 11-12 . Imi imaginez cum or sa rada unii de altii.. Totusi mi- e dor sa ies la fumoar in fiecare pauza.. sa vad cum clasa noastra e cea mai goala din alea de ex a7a .. Cum faceam galagie in majoritatea orelor si ni se facea observatie ca din cea mai buna clasa din toate p.d.v am ajuns cei mai rai si galagiosi.. Mi- e dor ! Dar totusi .. am ratat si vara asta.. N- am facut majoritatea lucrurilor pe care mi le doream.. Dar totusi regret ca s- a terminat vacanta. Mkay, succes la scoala.

Pupuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuts :*

1 comentarii:

123456789 spunea...

mie nu-mi place in a7a . tie iti place in a8a?

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad