10 septembrie 2010

Mc ţicăn

Dada, faimosul meu 'Mc ţicăn'.. Mi- am amintit ca iarna trecuta imi disperam colegii cu faza asta si m- am gandit sa scriu si pe blog.
Totul a inceput cand eram pe Bulevard cu Ana Moise , Alin si inca cativa.. Si la un momentdat Alin a spus ca vrea sa mearga la Mc sa manance ceva.. Iar eu i- am zis ca- mi place 'Mc ţicăn- ul' . Mentionez ca era asa de frig afara incat nu mai puteam sa vorbesc.. Desigur ca tot drumul Alin radea si ma punea sa tot repet  'Mc ţicăn' pe motiv ca ii placea lui si ca eram adorabila.. Apoi a2a zii am inceput sa- l zapacesc pe Sergiu .. Cred ca nu o sa uit faza .. :

- Sergiuuuuu, ti se pare ca zic Mc ţicăn ? MC TICAN !
- Daaaaaa
- Am zis Mc ţicăn ? Eu zic Mc chicken dar se aude Mc ţicăn .. Mai zic o data.. MC TICAN ! Tot asa am zis ?
- Daa

Mi- am mai stresat cateva zile colegii.. Apoi mi- am adus aminte ca eram sasaita cand eram mica.. Iar mama m- a dus la logoped . Am facut exercitii de vorbire cam un an sa scap de ' sasaiala ' dar se pare ca tot n- am reusit. ORICUM .. MC TSICAN RULEAZA !

4 comentarii:

Ioana spunea...

hahahh =))))
si eu sunt sasaita si ma mandresc cu asta b-)

Anonim spunea...

MC TICAN MC TICAN MAAAA? cum maa asa cv =)) CRIMA

watermelon dede spunea...

:))) da, foarte tare faza aia :d
si cel mai tare e ca tu chiar nu poti sa zici mc chicken, zici mc tsicann \m/
>:d<

watermelon dede spunea...

adina .: poti sa dai
adina .: si like )
adina . is typing a message.
adina .: ?:))*

LIKE ! =))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad