01 septembrie 2010

Summer' s gone

1 septembrie 2010. A trecut si vara asta.. Nu- mi vine sa cred cat de repede . Abia s- a terminat si mai vreau.. Defapt, nici n- am avut parte de cea mai grozava vara din viata mea. Cand era foarte cald afara imi doream sa fie mai frig iar acum cand iar a venit vremea cacacioasa cu ploaie si frig.. MI- E DOR DE VARA.. de mare. Nu-mi vine sa cred ca acum o luna eram pe plaja.. parca a fost ieri. Deja imi iau gandul de la pantaloni scurti si maieuri ..Inafara de asta mai sunt cam 2 saptamani si incepe scoala. Ultimul an de generala.. sper sa invat si eu mai bine. Defapt, sper sa invat.. ca pana acum am invatat decat de vreo 10 ori. Deci tre sa ma pun pe treaba.. Am spus asta de fiecare data si niciodata nu am facut- o.

Vreau sa fie vara iar ..

4 comentarii:

watermelon dede spunea...

chiar ma gandeam sa fac si eu un post asa.. dar am realizat ca nu prea are rost, mai mult ma amagesc si ma consum ..

Bogdan spunea...

hai nu te mai plange atata... nu o sa mori o sa vezi ca o sa mai prinzii incaaa 80 de veri :)) sau chiar mai mult b-) :>

Suflet naiv spunea...

Va mai fi o vara, la anu'

david ionel romulus spunea...

Traieste-ti viata,chiar daca e grea,si dureaza ceva timp sa ajungi la un anumit nivel ,oricare ar fi el. Nu-ti dori sa fii mare,pentru ca ai pierde multe lucruri. Pana sa ajungi la varsta dorita,ocupa-ti timpul cu activitati placute;citeste in acel timp( pentru ca CITITUL NU DAUNEAZA SANATATII,din contra ,este chiar recomandat) si cauta sa cunosti oameni interesanti.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad