08 octombrie 2010

Bad day

Mpai.. Ieri m- am dus eu cu Alexandra acasa la Ana sa facem narghilea. Pe la 10 jumate trebuia sa ma intalnesc cu Alexandra la carti.. Normal ca eu am intarziat . Ne tot certam ca nu stiam ce masina sa luam iar Ana nu raspundea la telefon. Pana la urma am urcat in 385, dar eu tot spuneam ca nu o sa ajungem bine si Alexandra imi zicea sa tac. Anyway am ajuns si noi intr- un sfarsit..Ana era in boxeri si punea carbunii la incins cu Stefan.. Eu etern-disperata de par drept m- am infipt fix in placa si am bagat- o in priza de la baie.. si tot incercam eu sa- mi intind parul si ma miram de ce nu se intampla nimic; Pana cand a observat Ana ca uitasem sa o aprind. Intre timp au pus aroma si carbunii ..Narghileaua am pus- o initial la Ana in camera. O aprind chestii bla bla.. Stefan se oftica ca eu faceam multe cerculete. Ne- am facut poze sa suferim., i- am pus status Anei bla bla. La un moment dat sa terminat asa ca am hotarat sa mai facem una iar eu m- am oferit sa tai carbunii si in 2 secunde eram omul negru. Ana si Stefan aprindeau carbunii si se certau.. pana cand a dat Stefan un ditamai capul de hota si a inceput sa injure de tot ce apuca.. Apoi ma apucase foamea pe mine si vroiam sa fac oua.. dar dupa am dat de o conserva de sardine si mi - am zis s- o deschid.. dar cu ce? Ca Ana nu detine deschizator dinala de conserve.. Am luat un cutit crezandu- ma Mr Muscolo dar m- am chinuit degeaba ca nu mi-a reusit asa ca am lasat- o pe la bucatarie. Intre timp Ana a mutat narghileaua in sufragerie si ne- am apucat noi ca smecherele dinou de facutul pozelor. Apoi nustiu cum eram noi pe canapea si incercand sa facem nustiu ce am daramat narghileaua si toti carbunii au cazut pe parchet, masa si canapea.. Intrasem in panica pula mea.. sii pana la urma ne- am dus fiecare intr- o parte sa gasim ceva cu care sa- i luam.. Dar tot s- a ars parchetul.. masa si canapeaua..

3 comentarii:

COЯINNE spunea...

frumos asa :*

corina sunt da mi-e lene sa ma logheeez spunea...

am citit postu de dimineata .

saracu' parchet a lu ana.. :(

mitzuuu spunea...

saraca narquilea :))))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad