06 octombrie 2010

Love is back for me

Incep cu : 'Tu esti cel mai frumos refren din toate piesele mele.'
Si probabil v- ati prins.. Yesss, again in love. Sper ca de data asta sa fie persoana potrivita.. Probabil trebuie sa treci prin multe multe fail-uri, multe nopti nedormite, multe lacrimi, multe amintiri pana sa ajungi sa iubesti persoana potrivita; Si acum imi vine in minte : ' Nu merita sa plangi pentru nimeni. Iar cei pentru care merita nu te vor face niciodata sa plangi '. So, sper sa nu repet aceleasi greseli si de data asta .

Trecand peste.. afara e foarte frigg in plm. Prea prea prea foarte foarte frig. Tremuram azi in ultimul hal in curte cu un hanorac si geaca Anei pe mine.. Si acum chiar mi- e dor de vara. De zilele in care ieseam afara in pantaloni scurti si maieu si imi era cald. Azi nu mai stiu cine a zis : ' Gandeste- te ca esti in Hawaii '. Am incercat si pentru un moment ma incalzisem dar n- a durat mult fericirea mea.. in 20 de secunde tremuram..

6 comentarii:

Irrrina spunea...

aww :o3.si eu inghet:-l

adinuts spunea...

eu foarte inghet :))

Alexandra spunea...

dac-ai fii un cantec ...

corina sunt da mi-e lene sa ma logheeez spunea...

haide adina c-o sa treaca si iarna asta ca toate iernile alea naspa si o sa vina vara .

vara viitoare chiar ne intalnim,claros?

adinuts spunea...

claros. si sa- ti iei aparatul :))

mitzuuuu spunea...

hmm..pai ce sa zic decat bv tie :>

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad