30 octombrie 2010

Same shit, different day

Era prea frumos sa nu o dau iar in bara din toate punctele de vedere. In primu rand sunt iar single but again in love. ( De data asta nu ma mai grabesc).. Am destul timp. In al doilea rand am luat 3 la mate acum ceva timp. In al trilea rand am avut sedinta si nu le- am zis alor mei.. Si cum totul se afla.. Am avut un scandal de proportii seara trecuta .. A aflat mama de 3, de sedinta si de faptul ca nu m- am lasat de fumat. S- a enervat si mai rau pt ca nu i- am zis eu si ca au sunat- o diriginta si mama Alexandrei.. ( Pentru ca avem absente la aceleasi ore in aceleasi zile si suntem in acelasi cacat).. Si acum sunt partial pedepsita. Nu am voie sa mai ies afara in weekenduri, sa stau pe net (daca nu mi- am facut temele).. si sa fumez. Pentru ca o sa fiu mirosita in fiecare seara de mama/ tata. Mare rahat..

When I'm going down don't worry 'bout me.

3 comentarii:

Miţă spunea...

He he he! O sa iti amintesti cu placere de toate astea, asa ca..keep on smiling! ;)

H I B Я I D A spunea...

Stiiiiu cum e . :)) Abia am trecut de stadiul asta cu parintii . #:-s

adinuts spunea...

@ Miţă : Multumesc :d

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad