02 octombrie 2010

Viata cu Louie

DURERE,SEMINTE SI INJECTII ANTIALERGICE :
Andy: O sa mancam kung.
Aura: Numarul 14.
Chelnerul: Puikampau.
Andy: Daa asa ziceam. Asculta adu si niste mugugagagigi. Ce-o fi in castron.
Aura: Adica numarul 2.
Chelnerul: Magugampai.
Andy: CEE?! 3 dolari jumate pentru puiul cu bambus ? Ce faci ni-l bagi tu in gura?! Asculta, daca luam pui fara bambus ne faci reducere de 2 dolari?


Louie: Tata ce faci?
Andy: Aranjez carnea in ordina alfabetica!


Aura: O , am un cupon cu pret redus la un restaurant nou. Acorda reduceri de 50% clientilor sub 13 ani si peste 55 de ani, intre orele 19 si 23 ,in saptamana a 2-a a fiecarei a 3-a luna in anii nebisecti.
Andy: Si veteranii de razboi?Ei nu au tarif special?


Andy: Sti Louie, cand eram copil si il ajutam pe tata nu aveam lanterna. Nici macar lumini nu aveam. Foloseam oglinzi ca sa redirectionez razele solare.


Asistenta: Leri! Leri Anderson!
Louie: LOUIE!
Asistenta: Doctorul Wetherfield te poate primi.


Doctorul: Am descoperit ca tu, baietas esti alergic .
Aura: Alergic?!
Doctorul: Da. La seminte.. adica grau, orez, faina.
Louie: Adica… LA MANCARE?!


Louie: Tata ai auzit ?Sunt alergic la o categorie mai mare de mancare, semintele.
Andy: Alergic la mancare?! Stiam eu. O sa-i dau in judecata!
Louie: Pe cei de la restaurant si de la pizzerie?
Andy: Nu. Pe rudele mamei tale. Sunt alergici la orice.


Andy: Te temi de o injectie amarata? E o nimica toata.In razboi am fost impuscat de 13 ori. De 13 ori in ceafa!Cand beam apa parca eram stropitoare. Si tu te sperii de o intepatura mica?
Louie: Deja ma simt mult mai bine.


Andy: Asta numesti tu ac?Arata ca o pioneza. Vreau o injectie nu o bataie pe umar. Adu un ac calumea, cel mai mare pe care-l ai!


PORTRET DE FAMILIE :

Andy: Nu uita! Avem o limita de 5 dolari pentru fiecare.
Louie: 5 dolari?!
Andy: Cum alt fel sa cumperi cadouri pentru 11 copii? Avem maxim 5 dolari pentru fiecare si nimic mai mult!
Aura: Sunt sigura ca o sa gasesti ceva frumos.
Louie: Da , Tomy tu ceri literele de la A la L si eu cer literele de la M la Z. Si la anul primim o tabla pe care sa scriem” Multumesc tata”.


Profesoara: Sa fim atenti la mos. O sa ne cante “Umple-ti podeaua”.
Andy: CUM?!
Tommy: A zis ca e tipul ca mosul sa cante “Umple-ti podeaua”.
Andy: Cred ca ti-ai ales gresit mosul cucoana. Nu sunt Berb Eiebs.
Umple-ti podeaua cu super copii lalalalalala , faceti-le zile fierbinti parintilor lalalalalalala , lucrez toata ziua pe bani putini lalalalaaaa , dar copiii au pretentii lalalalalalalalalaaaaaa hahaha TOATA LUMEA


Louie: Tata unde ti-e inima?
Andy: La omul de tinichea.


Aura: Louie… te-ai hotarat ce ii ceri mosului de Craciun?
Louie: Cu o limita de 5 dolari posibilitatile sunt nelimitate. Acum ma gandesc sa-mi cumpar o unghiera sau un magnet pentru frigider mda.


Louie: Ce ma fac? Daca nu gasesc ceva tata a zis ca imi va cumpara antigel pentru Rembler.
Teco: Tatal tau e foarte nostim.
Louie: Nu e o gluma. Chiar asa este.


Andy: Hei ce faci? E prea strans.
Louie: Hei tata parca erai prea slab sa fi Mos Craciun.
Andy: Te-am auzit.


Andy: Sa nu pierdem timpul . Hai sa plecam inainte sa lesin din cauza curelei.
Noapte linistita… un tip avea 11 copii, Noapte stanfa… oare mi-or fi vazut cutiile? Totu-i calm… dar mamei i-ar placea, Totul stralucesteee nananinanaa


Andy: Cred ca am fost destul de convingator… copiii chiar cred ca sunt Mos Craiun.
Un orfan: Auziti domnule Anderson, nu sine mai cnatati un colind?


Andy: In a 12-a zi de Craciun iubita mea mi-a trimis 12 dureri infernale de cap, 11 copii care urla , 10 ore de munca tralala, 9 vecini care ma hartuiesc, 8 caine care latra, 7 treburi casnii iice ,6 reparatii necesare, 5 ani pana la pensie ,4 note de plata, 3 rate lunaree


SURPRIZE DE CRACIUN :


Louie: Tata cand punem beculetele?
Andy: In timpul razboilui nu aprindeam beculete!
Louie: CEE?! [ mama obisnuia sa ne traduca vorbele tatei ]
Aura: Vrea sa spuna ca le vom monta week-endul viitor.
Andy: Nu le punem deloc anul asta. O sa economisim energie.
Louie: A cui? A ta?


Aura: Louie, du-i asta tatalui tau.
Louie: Hei! Nu vreau sa merg la baie.
Aura: A nu nu nu nu este acolo.
Andy: Ah lopetile ziua de azi doamne cat mai dureaza dumnezeulee. Ce vrei sa faci ma arzi de viu?
Louie: Mama a spus ca trebuie sa te incalzesti.


Louie: [ si desi ai fost lovit in ureche tu schiopatezi]
Andy: De ce schiopatezi? Te-a lovit un bulgare in ureche?
Louie: [ durerea era atat de cumplita incat puteai sa injuri fara sa ti se reproseze] La naibaaaa!Nu ma auziti? La naibaaaa!
Andy: Ce-i cu urletele astea?
Aura: O Andy! Instalezi beculetele cand vii de la serciviu?
Andy: Fireste. Pentru asta traiesc.


Andy: E strigator la cer! Oamenii astia n-au nimic mai bun de facut? N-au televizor sau vreo ruda bolvana de ingrijit?[…]
Andy: Cat costa bradul asta fara crengi?
Vanzatorul: Ee un brad de 35 de dolari.
Andy: Ce?! O sa vii sa-l impodobesti pentru noi? Iti ofer 3 dolari.
Louie: Dumnezeule nu-i tatal nostru legitim!


Andy: Adu-mi fierastraul fierastraul din garaj si scoate suportul din pivnita.
Louie: Suportul ala e de pe vremea vechilor colonisti?
Andy: E in stare perfecta, a fost transmis din generatie in generatie. Cand eram mic nu erau suporturi, trebuia sa sprijinim bradul pe rand.
Louie: [ se chinuia vreo 3 ore sa taie bradul. In fiecare an acelasi lucru, il punea in suport…] Tata e stramb!
Andy: Pune-l langa televizor. N-o sa observe nimeni. Pentru 35 de dolari ar trebui sa danseze.


Ofiterul: Hei tu! Cel de pe scara. Arunca arma!
Andy: Ia-mi lumina din ochi.
Ofiterul: Coboara de pe scara cu mainile la ceafa.
Andy: Si cum ai vrea sa fac asta?
Ofiterul: Mainile sus amice![…]
Andy: E o surpriza. Locuim peste drum. Uite.
Ofiterul: Se pare ca nu-i nimeni acasa.
Andy: Asta-i ideea. A fost idea minunatei mele sotii. ALT FEL MA VA SCOATE DIN MINTI! […]
Andy: Hei nu mai misca scara! Vrei sa cad si sa-mi rup gatul? Spune!


Andy: Sper sa fie multumit. Sania m-a costat 12 dolari. N-o sa mai mancam o luna dar o sa coboare de pe deal. Poate ca o sa loveasca vreo caprioara sa avem ce gati numai asa ar merita cheltuiala.
Tommy: OAAA!
Andy: Ar fi bine sa-ti placa! Am amanetat casa a doua oara ca sa ti-o cumpar si nici nu suntem proprietari.


UN TARG DE NEUITAT :

Andy: Hai Louie, nut e mai ascunde dupa sortul mamei si hai sa facem o treaba!
Louie: Adica sa muncesc in locul tau?
Andy: Te-am auzit!


Andy: Nu te mai plange In timpul razboiului nu aveam ceara pentru pantofi asa ca foloseam ceara din urechi.Din fericire secretia abundenta din urechi e o trasatura de familie.
Louie: Si suntem mandri de asta.


Andy: Hai incearca sa tii pasul .Batranul Mec Donald avea o ferma ia ia o, eei baiete ce calatorie placuta .Batranul Mec Donald avea o ferma…. dar i-a confiscat-o guvernul ia ia ia oo.


Louie: Cat cantareste?
Andy: Ma bucur ca ai intrebat. Modelul acesta cantareste… pai… cantareste enorm, de unde sa stiu? Intinde-te pe jos pe jos si trec peste tine, poate imi spui chiar tu!


Gus: Hei Anderson! Tocmai am castigat concursul de strigare a porcilor ghitughitughitu ghitughitughitu
Andy: Hei Gus! A mers! Uite, vine nevastata!


MIRACOLUL DIN CEDOR KNOLL,WISCONSIN : 


Andy: Nu-ti face griji draga. La varsta de 5 ani aveam propria casa si 3 slujbe.


Louie: Oricine ar fi in pivnita sa se fereasca, vin jos!
Tommy: Si are o pompa in mana.
Louie: Mersi… s-a speriat speriat daca e toaleta.


Aura: [ hapciu ]
Andy: Macar acopera supa.


Bunica: Andy, da-mi un servetel te rog.
Andy: Mdea.. foloseste maneca mea.
Bunica: Inca unul te rog, inca unul.
Andy: Ia-le pe toate.
Aura: Mai e apa in sticla?
Bunica: Andy imi dai aspirina?
Andy: Nu-mi da cineva munitia?
Aura: Andy apa e prea calda.
Bunica: Andy supa e prea rece.
Andy: Gata! Ajunge ma scoateti din minti!
Aura: Andy, suntem bolnave.
Andy: Mie imi spuneti? Daca aveti nevoie de mine sunt afara in viscol unde o sa am putina liniste.


Bunica: Ce face acolo?
Aura: A luat o lopata.. curata poteca.. acum curate strada.
Bunica: Ce dragut.
Aura: Acum curata strada din spre autostrada 225.
Bunica: Vai de mine!
Aura: A ajuns la bariera.
Bunica: Sa fiu a naibii!
Aura: E timpul sa plecam.


Andy: Cand am fost cantonat pe frontal Siberian vanam ursi rusesti ca sa fac rost de bani.5 ruble pe o blana de urs, castigam cam 25 de dolari.
Louie: Si nu-ti era frica?
Andy: Glumesti? Am petrecut 17 ore cu bunica ta. Crezi ca ma mai sperie un ursulet?


UN PESTISOR PE NUME PIPER :
Andy: La ce-i trebuie un animal ? E strigator la cer! I-am dat un fratior.


Andy: Cand eram mic numai pestii erau acceptati in casa, sigur exceptand capusele care te intepau in ceafa si se umflau ca baloanele. Oricum nu existau magazine de-astea ii pescuiam direct din lac. Am invatat ce e responsabilitatea de la micul Solzi.
Louie: Solzi? Asta nu-i nume de peste.
Andy: E un nume foarte potrivit!


Andy: Sa ai grija de peste. E clar Louie? Daca ne face probleme ajunge saramura.
Aura: Se va atasa de tine. Cum o sa-i spui?
Louie: Piper.
Andy: Ce? Nu-ti place Solzi Jr?
Louie: Piper!


Andy: Vestea proasta e ca bunica vine in vizita.
Louie: Bunica?Si care-i vestea buna?
Andy: N-am o veste buna!


Aura: Mancati baieti. Tata a cumparat prajitura pentru desert.
Andy: Sa no atingeti! E pentru o ocazie speciala: ziua cand o sa va mutati.


Tommy: Pot sa-l hranesc pe Piper?
Louie: Nu! Nu sti cum e! Il strici.


Piper: Hei Lu! Trezeste-te. Hei aici. Mi-e foame Luu. Hai da-mi o gogoasa. Ma topesc aici.
Andy: Hei! Prajitura mea.Te fac file. Imi iau cutitul si te fac sote si te mananc. De ziu te mananc!
Aura: Ce se intampla aici?
Tommy: Tata il mamanca pe Piper. Il mananca pe Piper!


Louie: Hei Glen-Glen! Sti ceva? Esti un cretin! Hahahahhaha


Louie: Piper!
Aura: I-am facut o baie.
Andy: Baie?! Dar e peste!
Aura: Acum e un peste curat.


OPRITI BAZAITUL :


Jenny: Iti place? Merge cu energie solara.
Louie: Grozav… sper sa ploua.


Andy: Ce faci?
Louie: Tema.E proiectul meu la biologie.
Andy: Albine? Ce fel de proiect mai e si asta?
Louie: Am avut de ales intre albine si gandacii de gunoi.
Andy: Trebuia sa alegi gandacii, aia macar sunt folositori!


Andy: As putea sa imi fac un hobby din a imi cauta un hobby. Da am gasit. Miericicaa!
Aura: Da inimioara.
Andy: Nu tu. Miere adevarata. Miere dulce!


Louie: Ziua a 5-a. Tata le da sfaturi.
Andy: Impreuna! Trebuie sa lucrati impreuna.
Albinele: Andee
Andy: Se scrie cu Y! Andy cu Y!


Aura: Andy! Va trebui sa alegi. Ori familia, ori albinele!
Andy:….Pot sa ma mai gandesc?


Andy: Ce?Louie n-are splina? ..A spart piscine? Louie a luat regina!

7 comentarii:

BuburuzaBia spunea...

super,imi place la nebunie "Viata cu Louie" :))

Brosu Constantin spunea...

Colorată viaţa lui Louie!

Bogy spunea...

Mama ce dor imi e de desenele astea. Felicitari pentru munca depusa!
Mai e si replica aceea meorabila: "Anderson, fa trei ture!" :))

H I B Я I D A spunea...

Mi`ai facut ziua mai buna cu post`ul asta !
>:D<

COЯINNE spunea...

genial post :*

Dee*Dydy spunea...

si eu ma uitam la desenele astea:d

Anonim spunea...

ce taree ! astea sunt desene nu porcariile astea de acu' ... desenele mele preferate

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad