20 noiembrie 2010

Alta leapsa

Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut :D Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă. Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor. Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație!

Mpai, 1,2,3,4,5,6,7 pasi.. Intai trebuie sa sar geamul pentru ca apoi sa aterizez pe balcon. Uitandu- ma in fata vad cealalta parte a blocului meu si una din foarte multele terase de pe strada mea. Uitandu- ma in sus sunt uimita de cat de inalt este blocul meu, ma afund in albastrul nemarginit al cerulu si vad cateva pasari ratacite.. Daca ma uit in jos vad curtea blocului meu. Asfaltul ere ca model niste patratele dar niciodata nu m- am uitat atat de insistent la ele. Ma hipnotizeaza mai mult sau mai putin.

14 comentarii:

Helăn * spunea...

Si eu ajung prin balcon daca fac asta. Numai ca tu vezi ceva frumos.

adinuts spunea...

Tu ce vezi ?

Helăn * spunea...

Cimitirul si multe blocuri

Helăn * spunea...

E fascinant locul unde stau eu. =))

adinuts spunea...

Dar cand am fost la tine nu- mi aduc aminte sa fii vazut vreun cimitir prin apropiere.. sau probabil nu m- am uitat eu bine :))

Helăn * spunea...

Nu te-ai uitat bine. E acolo si e imposibil sa nu-l vezi.

adinuts spunea...

Ok. Sunt cam chioara :))

wy spunea...

cei ma asta :|

adinuts spunea...

Esti proasta? N- ai zis tu sa pun ceva gen leapsa pe blog? Am puss ! =))

Vasile Covaciu spunea...

foarte interesant blogul tau, felicitarile mele!

adinuts spunea...

Multumesc :*

Alecsandra ‹з spunea...

Eu vad tavanu' :]]
Decii .. e ALB !
sfarsit :]

corina aici spunea...

eu am intrat intr-un dulap . vad.. haide si un aparat foto vechi . :/ un tablou si o rochie ciudata . :))

adinuts spunea...

:))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad