22 noiembrie 2010

Future ?

Ma gandesc cum ar fii sa am un prieten imaginar.. care sa fie exact ceea ce mi- as dorii eu sa fiu. Dar in acelasi timp sa ma asculte si sa- mi dea sfaturi care sa ma ajute. Cred ca ar fii absolut genial.. But! Cum as vrea eu sa fiu? Mpai, ca tot venii vorba.. azi mi- am adus aminte ca vroiam sa devin arhitect dar avem o mica mare problema: Sunt paralela cu geometria. Acum daca as putea as da timpul inapoi; cam pe la inceputul clasei a6a si as fii super atenta la ora.. Dar nu pot si cred ca o sa regret multa vreme asta. Imi ruinez pur si simplu singura visele.. Si cel mai nasol e ca imi dau seama prea tarziu de rahaturile pe care le fac.. Dar defapt stiam de mult ca nu sunt constienta de ce vreau sa fac cu viata mea.. De cate ori nu am avut certuri cu mama pe tema asta.. si de cate ori nu mi- a zis ca o sa imi para rau de toate si de tot. Nu sunt nici macar multumita cu ce am; Si venind vorba de asta incet, incet realizez ca am o mama grozava care ma face sa o iubesc din ce in ce mai mult.. Dar nu merit asta, nu merit nimic. De cand ma stiu nu am ascultat nimic din ce mi- a zis ea.. dar acum imi dau seama ca mi- ar fii facut mult bine.. Ok, incepusem sa vorbesc de altceva si acum vorbesc despre cu totul si totul altceva..
Revenind: Mi- as dorii sa fiu mai atenta cu ceea ce se intampla in jurul meu, sa fiu intr- un fel mai constienta. Sa pot sa trec usor peste chestii care ma afecteaza si sa nu mai arat tuturor cat de sensibila sunt. Mi- as dorii si sa stiu la mate; sa am mai multe persoane cu care sa pot sa vorbesc; sa ma inteleg mai bine cu mama si desigur il vreau si pe EL. Defapt il am deja.. Dar il vreau doar pentru mine.
So, daca as avea un prieten imaginar care ar avea aceleas probleme ca mine dar in acelasi timp ar fii ceea ce mi- as dorii eu sa fiu cred ca ar fii super.. As realiza si eu ce am pierdut cu incapatanarea si inconstienta mea.

I don't want this moment, to ever end.Where everything's nothing, without you.

2 comentarii:

corina aici spunea...

imi place cum gandesti . eu vreau sa fiu biolog . :d

adinuts spunea...

Multumesc.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad