24 noiembrie 2010

Hard

Nustiu dece dar am o stare foarte buna azi. Imi vine sa scriu non- stop pe blog dar pacat ca nu am indeajuns de multe idei pe cat mi- as dorii. Butt ma gandeam sa fac un post despre ce fac eu intr- o zi.. Si sa luam ziua de azi :
M- am trezit la 8, stiind ca am modemul Alexandrei si pot sa stau pe net. (Multumesc mult, stii ca te iubesc.)Am intrat pe facebook sa vad ce mai e pe acolo..Normal ca o data ce intru e imposibil sa mai ies pentru ca gasesc mereu ce sa fac acolo.Pe la 9 jumate imi dau seama ca nu mi- am luat pastila asa ca, cu greu ma deplasez pana la uriasul meu frigider sa o iau. Dinnou facebook ♥, putin tumblr ♥, putin mai mult mess ♥. La 10 ma gandesc si eu ca nu mi- am intins parul asa ca ma apuc de el. Normal ca iar am tinut placa o ora jumate in priza pentru ca mereu gaseam altceva de facut. Apoi imi vine in minte :'But you'll always be my hero, even trough you lost your mind..', deci youtube- search- rihanna. La 11 si un sfert mi- am adus aminte ca mama m- a rugat sa spal vasele asa ca ma apuc de treaba. Intre timp a venit tata acasa.. am mancat iar apoi a plecat, lasandu- mi insa modemul meu mult iubitt. Acum normal ar trebuii sa ma pregatesc sa plec dar nu ma pot abtine sa nu scriu aici.. Asa ca Alexandra, daca si azi intarzii o sa- ti arat asta ca sa vezi de ce. Iar diseara sper sa ma vad cu el ♥. And that's all.
Nustiu daca v- a citii cineva asta.. Darrr macar mi- am potolit pofta de scris pe blog. Pupic :*

1 comentarii:

corina aici spunea...

pupixxxx . :o3

foarte draguut . :*

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad