24 noiembrie 2010

Rihanna mania

Incep sa ascult dinou numai Rihanna si sa o innebunesc pe Alexandra dandu-i numai linkuri cu melodii ale ei.. Dar nustiu.. imi plac foarte mult versurile si ma regasesc in majoritatea melodiilor, chiar daca nu imi prea plac unele videoclipuri. Ah si sa nu mai zic ca iar mi s- a sters tot ce aveam pe card .. si pentru ca m- am enervat mi- am pus numai Rihanna.Nu ati vrea sa vedeti ce concerte dau in casa.. Ma gandesc cand or sa se plictiseasca cei de langa mine de Rihanna.. Sau cred ca deja s- au obisnuit. DECI DA, am o noua obsesie.
Ma intreb ce se intampla in corpul nostru cand ne place ceva de ne face sa ne simtim dependenti de acel lucru. Pur si simplu nu pot sa stau fara sa fredonez cine stie ce vers.. ca apoi sa nu pot sa ma abtin sa nu ascult toata melodia.. Asa ca am cautat in dex si uite definitia :
OBSÉSIE, obsesii, s. f. Tulburare a voinței care se manifestă prin idei fixe, prin dorința irezistibilă de a face un act determinat, bolnavul fiind conștient de caracterul anormal al acțiunilor sale. ♦ Imagine sau idee inadecvată care revine neîncetat în câmpul conștiinței, stăruitor și anormal; preocupare chinuitoare. [Var.: (înv.) obsesiúne s. f.] – Din fr. obsession.
Deci m- am lamurit si de ce incep sa nu rezist mai mult de o zii fara sa ascult macar o melodie de- a ei pe care uneori sa mai si plang.. Si de asta nu pot sa stau nici fara el.. Ah.. incep sa descopar mai mult obsesii ale mele. Am si obsesia de a scrie frumos, de a nu- mi scrie nimeni pe carti, de a avea multe haine albastre/turcoaz si mai sunt.. dar daca as sta sa le scriu mi- ar lua o groaza..

But you'll always be my hero, even trough you lost your mind..

2 comentarii:

corina aici spunea...

mie imi place melodia aia noua a ei .. only girl . :o3

adinuts spunea...

Mie imi plac toate :xxxx

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad