08 decembrie 2010

Happy ending

Azi am dat teza la romana si spre surprinderea mea am facut tot.. Bine, m- a mai ajutat si Nevis la compuneri ( Mersi mult.Stii ca te iubesc ).. Anw nu credeam ca o sa stiu ceva , darr am stiut. A si am luat si 8,5 in test la fizica.
Cred ca a fost ziua mea norocoasa.. ca tot am facut 14 ani  jumate azi. Uneori ma gandesc cat de mica sunt.. Iar alte ori cat de putin mai am pana la 18 ani..

Edit (10 decembrie) :
Da deci scriu postarea asta sa ma dau mare. Dece? Am luat 9,60 in teza la geograaa! Iupii iupii iei iei. Scuzati- mi entuziasmul dar nu ma pot abtine. Aproape toata clasa a luat 10.. Bine nu 10 fix dar rotunjit..

Edit (20 decembrie) :
Am luat 9 in teza la romana!!!!!!!!!!!! :x

7 comentarii:

× spunea...

ASA ASA ! MULTUMESC FRUMOS . :d

adinuts spunea...

N- ai pentru ce. Eu mersi :))

Rafael spunea...

bafta

corina aici spunea...

ooo , bravo adinaaa . <3

adinuts spunea...

Sarumana :*

pinguin penelope. spunea...

B.ra.v.o. :*<3

Adinuts spunea...

Multumesc :*

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad