31 decembrie 2010

Last day

Doar 8 ore.. E incredibil cat de repede a trecut anul asta. Dar totusi ma bucur ca mai este foarte putin si se termina, pentru ca nu a fost exact cum mi- am dorit.. Sunt dezamagita de mine, de multe lucruri pe care le- am facut anul asta si de care nu sunt prea mandra. Si sa le luam pe rand :
> La scoala nu am avut note prea bune, defapt nu la scoala in general, la matematica. O urasc!
> Cu prietenii.. a fost ok, nu am prea avut probleme.
> Cu iubirea.. asa si asa; pana cand ai aparut tu, punandu- mi capac. Nu- mi pot da seama cum, dar tot ce simteam eu pentru tine se transforma incetul cu incetul in ura. Nu pot sa cred cum inca poti sa ma minti. Esti groaznic. Mai bine lasa-ma.
> In familie a fost cat se poate de ok, am realizat ca parintii mei nu sunt asa de retardati pe cat credeam.. ba chiar sunt mai intelegatori decat mi- as fii imaginat vreodata.

Cu toate ca am facut multe tampenii, am fost rea, egoista, incapatanata iar uneori nici eu nu m- am mai recunoscut; nu regret absolut nimic din ceea ce s-a intamplat anul acesta.
Si sa nu uit. Sper sa aveti toti parte de un an frumos.

So, goodbye 2010. Let's hope 2011 is better.

1 comentarii:

pinguin penelope. spunea...

da, a trecut repede 2010. e foarte ok.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad