17 decembrie 2010

Let it snowww

Azi nu mi- am luat nicio sapuneala. Decat Sebi era sa- mi dea un bulgare in cap dar n- a nimerit. Sii apoi am aflat ca Alexandra s- a cuplat. Anw, a fost o zii normala.. Profa de Franceza nu a venit deci toti erau in curte.. Am si filmat o pauza.. Cu bataie si zapada in Eminescu.. si cred ca o sa postez filmuletul pe facebook mai tarziu. Apoi a venit profa de romana sa ne zica ca nu facem ora si ca putem sa plecam pt ca vorbise si cu proful de fizica. Am fugit repede din curte si nu ne- a prins nimeni nici de data asta. Ne- am dat pe zapada ca doua retardate si era sa si cadem de mai multe ori. Si sa nu intram in detalii. Ma rog . NI S- A INDEPLINIT VISUUUUUUL! Si sunt fericita. Maxim ! Te iubesc Aleeeee :x ( Apropo a aflat mama de minunatele mele note de la mate; 3,3,4 )

El : De ce razi ?
Eu : Nustiu.. Tu de ce razi ?
El : Pentru ca razi si tu ..
Eu : :))
El : Uite iar razi :))
Eu : Si tu :">
( Nu e conv. de pe mess. Am pus emoticonuri pt ca altfel nu are sens )

She can't see the way your eyes light up when you smile / She'll never notice how you stop and stare / Whenever she walks by

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad