01 decembrie 2010

Remember December

Ok, sincer nu realizez cat de repede a trecut anul asta.. Defapt nustiu de ce am impresia ca timpul trece din ce in ce mai repede..
Azi am fost in tineret. Evident ca am murit crapat lesinat de frig. In cacat nu mi-a mai fost asa frig in viata mea. Si inafara de faptul ca era foarte frig mai si ploua si batea vantul de abia puteam sa respir. Bine ca am ajuns repde la metrou unde Alexandra a inceput sa se smiorcaie ca o furnicau mainile si toata lumea se uita la noi ca eu incercam sa imi aduc aminte de pe ce peron trebuie sa luam metroul iar Alexandra se tot uita la maini. Anw, am ajuns si noi .. ne-am intalnit cu Alice si Caty dar desigur ca dragul nostru profesor de sport nu a venit la cross. SI uite asa am stat noi intr- un mare ger ca ratatii asteptandu- l pe Letu. Ma credeti ca inghetasera picaturile de ploaie pe umbrela ? Plus ca la metrou am avut incredibilul noroc sa dam nas in nas cu niste cocalarii infecti care ma stresau intrebandu-ma daca ma cheama Andreea. Ma rog, ne- am hotarat sa mergem la Micu paris .Ne- am luat cate un cappucino si cate un hamburger de pui. Am fost foarte mandra de mine ca am reusit sa ma abtin si s-o conving si pe Alexandra sa nu ne luam tigari. Iuhu, un pas inainte. Dupa ne- am invartit prin Unirii.. iar apoi ne- a venit ideea sa mergem sa le luam ceva dragelor noastre mame.. Done!

2 comentarii:

anaa spunea...

azi chiar a fost supermegafrig.

corina aici spunea...

azi am vazut frunze inghetate . am rupt una si mi s-a spart in mana . :))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad