30 ianuarie 2011

All of them, please

Bassicaly, I wish that you loved me.
I wish that you needed me.
I wish that without me your heart would break.
I wish that without me you'd be spending the rest of your nights awake.
I wish that without me you couldn't eat.
I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep..

"No boy is worth your teenage years." - Hayley Williams

Iar ma sensibilizeaza toate chestiile de genul asta.. Poate cineva sa nu se gandeasca la o anumita persoana cand citeste/gaseste chestii de genul? Incep sa ma obisnuiesc ca nu o sa pot sa-l uit..atata timp cat cineva se tot incapataneaza sa nu ma lase sa fac asta.. probabil eu, cu tumblr al meu.. unde tot timpul gasesc chestii care sa-mi aminteasca de tine.. de faptul ca nu pot sa te scot din mintea mea.. defapt din mine.
Si totusi as vrea ca acel ceva din mine sa nu ma lase sa fac asta, pentru ca ar fii dragut sa-mi aduc aminte tot timpul de tine. ♥

4 comentarii:

zmeuricii spune: spunea...

true :):x

Adinuts spunea...

Multumesc Zmeurica >:d<

Pufa. spunea...

asta e chestia noastra, a fetelor, toate spunem ca vrem sa ii uitam, sa nu ne mai gandim la ei pentru ca sunt niste porci, asta sunt, dar avem atata nevoie de ei incat ne bucuram ca sunt mereu prezenti in mintea noastra, chiar daca asta ne da totul peste cap. <3

Adinuts spunea...

Foarte adevarat!

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad