15 ianuarie 2011

Blog-mania

Tocmai am realizat ca blogul a inceput sa fie deja ca un hobby pentru mine.. Desii cred ca scriu prea multe detalii din viata mea in el, sunt foarte multumita. E intr-un fel sau altul jurnanul vietii mele.. sau defapt un loc unde scriu tot ceea ce simt, unde ma descarc, unde povestesc ..Incepe sa devina o obsesie. Pentru ca nu pot sa stau mai mult de 2 zile fara sa scriu un post, indiferent despre ce ar fii vorba in el. Anw, ma bucur sa vad ca am din ce in ce mai multi 'cititori'. Cu toate ca uneori postarile mele sunt plictisitoare, din lipsa de idei.. incerc sa scriu de cate ori pot/ am timp/ am chef.

P.S : I LOVE MY BLOG

1 comentarii:

H I B Я I D A spunea...

Ahh , stiu cum e . Blog-urile sunt micutele noastre spatii intime in care ne trantim nervii/bucuria/dezamagirea si toate sentimentele . <3

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad