23 ianuarie 2011

I hate winter

Superba zii, nu am ce sa zic. ( Sunt maxim de ironica )
In primul rand m-am trezit la 5 ca apoi sa astept 2 ore in aeroport. Normai ca asa ceva se intampla doar in Romania, ca de, suntem speciali.( In sensul prost. ) Apoi chinezul cu ' Spein? "Ver iz za " checking area?' Sigur ca nu mai puteam de ras cand l-am auzit dar nevermind. Apoi mare pletos ce iesea din aeroport o data cu mine. Normal ca de fiecare data cand vad un tip foarte foarte cute trebuie sa fiu insotita de mama si tata. Am salivat la el pana cand am ajuns la masina, si marea coincidenta a fost ca el a urcat in masina parcata langa masina mea. Sper ca nu a observat cat de ciudat ma uitam la el.. Apoi am dus-o pe mama la servici bla bla neinteresant. M-am intors acasa si am mai stat in jur de 45 de minute apoi m-a dus tata la meditatii. Pana aici totul era ok, nu inghetasem, nu ma ninsese.. Dupa 2 ore de meditatii, mergi Adina o gramada pe jos pana la statia de tramvai, asteapta frumusel 30 de minute. Of course ca in acele 30 de minute am injurat. Aveam o tona de zapada pe mine, plus ca inghetasem complet. In sfarsit ma urc in tramvai, 30 de minute si aici. Ajung la statia unde trrbuie sa cobor. Super, iar frig. Imi inghetasera mainile si picioarele ma jurr. Nici nu mai puteam sa respir. In sfarsit dupa ce am facut o ora pe drum, in loc de 20 de min, ajung acasa; mananc iar apoi ma culc. Si cand dormeam mai bine.. suna telefonul. Multumesc Nico ca te-ai gandit exact atunci sa ma suni, nr-ului privat si lui Odododo.
Tocmai cand speram din rasputeri ca am scapat de iarna.. poc, ne-am trezit cu zapada. Urasc iarna! Oficial. Si abia imi trecuse raceala.. dar iar am racit. Urasc zapada, frigul, vantul, mocirla si tot ce tine de iarna.
Inafara de asta maine o sa ma aleg probabil cu cel putin o sapuneala de la maretul meu coleg Cretu.

You know I would die here without you..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad