18 ianuarie 2011

Mom mom mom

Nu, nu am murit. Desii sunt cativa care s-ar fii bucurat sa fie asa, imi pare rau sa va dezamagesc. Eu NU mor, cu atat mai putin NU mor pentru ca asta va doriti voi.
Nu am net penrtu ca iar m-am certat cu mama, pentru ca iar am fost nesimtita.. defapt cand nu am fost? Pentru mama orice chestie putin mai exagerata si ne-la-locul-ei se numeste nesimtire. Daca tip, ceea ce fac de fiecare data cand ma cert cu ea, tipa si ea. Si uite asa incepe o frumoasa cearta. Iar dupa asta "ne linistim". Sau defapt nu, pentru ca dupa toate asta mereu vine faza : " Adina! Da-mi modemul imediat. Nu ti-l mai dau pentru ca esti nesimtita. Cand o sa inveti cum sa te porti atunci o sa ai si net." Eu nu inteleg de ce ea crede ca toate izbucnirile mele, toti nervii, toate problemele au legatura cu internetul. Pur si simplu nu inteleg. Nustiu daca voi ati observat , dar mie mi se pare ca toti parintii cred ca noi nu invatam din cauza internetului. De fiecare cand vin acasa cu un 3, sau defapt nu , cu o nota sub 5 la o materie nu prea complicata, sigur se gaseste mama sa zica " Vezi? Vezi daca stai toata ziua pe net? ". Si desigur ca la un momentdat imi venea sa ii arat ca si fara internet pot sa iau aceleasi note. Dar as fii enervato si mai tare, pentru ca sigur mi-ar fii zis ca la note mari nu ma ambitionez, pe cand la cele mici ..
Anyways, nu stiu cand o sa fie urmatoarea postare;

Got my mind made up, I ain't coming back again.

1 comentarii:

unshared spunea...

tampenii !
ti-a luat modemu ca te-a intrebat la ce liceu ma duc eu , i-ai raspuns ca nu stii iar ea a tras concluzia ca TIE NU ITI PASA DE LICEU L-)

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad