26 ianuarie 2011

This is for you..

@ Alexandra

Forever and always I'll be there for you. If you're in need just call me and I'll be there.. forever and always.
Cred ca stii foarte bine cat de mult insemni pentru mine. Oricate certuri au fost in prietenia noastra se pare ca inca niciuna nu a fost destul de puternica incat sa ne desparta. Tot timpul spunem ca mereu va venii una dintre noi sa-si ceara scuze. (Deobicei esti tu; mereu imi aduci aminte de asta.)Dar stii foarte bine ca si eu te-am iertat cand ai zis ca nu credeai ca o sa o fac. Stii foarte bine ca nu suport cand te vad plangand pentru ' stii-tu-cine '.. Eu am incercat sa te ajut de fiecare data la orice chestie legata de el.. dar intr-un fel sau altul te emotionai prea mult si stricai tot.. ca apoi sa-ti dai seama, sa regreti si sa plangi. Si iti spun iar :' Sa nu te vad iar un camion de lacrimi ca te bat!'
Sunt atatea amintiri cu mine si cu tine incat nici nu cred ca mi le-as putea amintii pe toate. In general cand suntem amandoua facem o gramada de lucruri, mergem in foarte multe locuri, ne descurcam oriunde, radem de oameni.. facem orice. Si sa nu uitam ca multi ne-au zis ca semanam. Probabil si din cauza asta ne intelegem atat de bine. Mai stii cand in vara eram obsedate sa ne facem filmulete una celeilalte? Si cand am spus ca peste 10 ani o sa ramana pe Youtube iar noi o sa ne uitam la ele si o sa ne aducem aminte de cum era.. Sau cum tot timpul unde sunt eu esti si tu.. si invers.  Te iubesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad