13 ianuarie 2011

Yes, you.

I just want you, forever.

Stateam si ma gandeam.. oare cand o sa ajung sa fiu in stare sa am o relatie stabila, de lunga durata, in care sentimentele sa fie reciproce, fara certuri.. asa cum mereu mi-am dorit. Sau cel putin sa fiu fericita alaturi de un baiat.. Nu cer sa fie perfect. Vreau doar sa ma iubeasca, sa-l iubesc, sa-l fac fericit iar el sa faca acelasi lucru pentru mine. Chiar daca de multe ori m-am gandit la chestia asta, acum imi doresc mai mult ca oricand sa se intample. Parca e ca o dorinta care ma arde incetul cu incetul .. Cand vad pe strada cupluri fericite bla bla, ma tot gandesc de ce eu nu pot sa am norocul asta. De ce nu pot sa gasesc o data baiatul ala, de ce nu apare? Sau defapt,exista? Banuiesc ca da.. Pentru ca toti avem jumatatea noastra. Eu insa nu mi-am gasito inca.. defapt am crezut de mai multe ori ca am gasito.. dar m-am saturat de aceeasi poveste.. De fiecare data am ramas doar eu, plangand ca o ratata pentru un prost(defapt mai multi prosti) care defapt nu ma merita. Anyways deja incep sa cred ca dragostea nu e facuta pentru mine. Desii daca maine ar aparea acel 'print pe un cal alb' cu siguranta as fii in apogeul fericirii, sunt sigura de asta. Nu-mi doresc nimic mai mult decat un EL care sa-mi dea un motiv sa fiu fericita, care sa ma faca sa fiu mandra ca il iubesc..

1 comentarii:

unshared spunea...

noroc pe naiba ! cupluri fericite pe naiba ! habar n-ai ce se ascunde SUB acea 'fericire' :)) parerea mea: nu-ti mai dori . :d

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad