26 februarie 2011

Avalon High



Aseara neavand ce sa fac, tot schimbam de pe un program pe altul pana cand am vazut ca incepea un film pe Disney. La inceput nu ma prea incanta.. dar pe parcurs m-a facut sa nu-mi mai misc ochii din tv.
Mi-a placut foarte mult de Allie, tipa nou-venita in oras, de Will, capitanul echipei de fotbal si de Marco, chiar daca era personajul negativ, arata EXTREM de bine. M-a cam secat cand am vazut ca Jen (prietena lui WIll) il insela cu Lance, pe care Will il considera 'prietenul lui de suflet'. Ah, mi-a placut si cum Miles mereu stia totul dinainte..
 Defapt, mi-a placut tot filmul. A fost geniaaaaaaaal.

1 comentarii:

Pufa. spunea...

l-am vazut.genius <3

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad