22 februarie 2011

Boys


Cu siguranta sunt de acord cu poza. Mie cel putin mi se pare foarte dragut ca un baiat sa recunoasca ceea ce simte pentru mine, nu mi se pare ca ar fii ceva penibil; chiar deloc. Am observat ca multi baieti ascund ceea ce simt si incearca sa se ascunda in spatele unui "scut", vrand sa para defapt indiferenti, duri si insensibili. Rareori mi s-a intamplat sa vad un baiat plangand, sau cel mult suferind dupa o fata. Pentru ca mereu vor sa para cei care nu pun suflet, carora nu le pasa ca o fata candva le va pune capac. Ma rog, nu exclud faptul ca exista si baieti care chiar nu pun suflet, pe acestia i-as putea numii drept cei care isi bat joc. Nu inteleg de ce ai fii cu o fata doar de dragul de a fii. Pentru ca cu totii stim ca fetele pun mult mai mult suflet decat baietii. Noi suntem cele care mereu plangem, suferim si ne consumam din probleme de genul asta. Probabil o sa spuneti ca tin cu fetele pentru ca, la randul meu si eu sunt fata. Nu neg, dar asta ar spune toate fetele, sunt sigura. Fiind fata, cel putin o data ai suferit enorm de mult pentru un baiat.. cel putin o data ai crezut ca daca l-ai pierdut pe el, ai pierdut tot. Dar dupa lungi nopti de nesomn, de plans, de zile in care pur si simplu ti-ai fii dorit sa uiti tot, ai trecut si peste asta. Pentru ca suntem ( chiar daca nu mereu credem cu adevarat asta ) foarte puternice.

5 comentarii:

Irrrina spunea...

awww,cat de adevarat :-l.

cypy spunea...

trebuie sa-ti acord dreptate in unele puncte:)

Biencuts spunea...

adina esti geniala
una din cele mai genius postari ale tale <3 :"> pupiiii :*

summercameandwent spunea...

cata dreptate.likeee.:*

Adinuts spunea...

@ Bianca : Stiuuu, a ajuns al2lea post in topul celor mai vizualizate postari de pe blog :x
@ Summercameandwent : Multumesc :*

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad