21 februarie 2011

Highschool?

Dat fiind faptul ca sunt a8a, incepe aceea inevitabila panica cu liceele. Defapt daca ar fii dupa mine nu ar fii niciun stres, dar de asta exista mama, ca sa se panicheze ea pentru mine. Chiar imi da impresia uneori ca ea trebuie in cateva luni sa se hotarasca in ce liceu vrea sa intre, nu eu. Uneori chiar imi place sa o vad atat de stresata pentru problema mea, pentru ca imi dovedeste ca ii pasa; deseori chiar prea mult. Nu-i de mirare ca nu exista o saptamana in care sa nu ma intrebe daca m-am mai gandit. De gandit ma gandesc, dar ma razgandesc la fel de repede. De exemplu, pentru ca visul meu era sa devin arhitecta, acum vreo 2 luni aveam de gand sa aleg Socolescu- arhitectura; dar in scurt timp m-am razgandit. Motivul? Media de intrare e mica fata de media mea. Apoi a urmat Spiru, pana cand am fost sa-l vad si nu mi-a placut exteriorul asa ca nu mi se mai pare prea stralucita ideea. Eminescu este si probabil va fii in continuare optiunea cea mai buna din opinia mamei. Iar daca stau sa ma gandesc intr-un fel sau altul mi-ar fii greu, ca dupa 8 ani de Eminescu sa pic in cine stie ce liceu, cu profi naspa, cu reguli mai idioate decat cele cu care m-am obisnuit deja.. plus ca aici cunosc multa lume..

Anyway abia astept sa treaca examenele, sa vina vacanta si o data cu ea si starea aia de liniste, fara sa stai noptea sa inveti, fara sa faci o tona de teme si fara sa te trezesti de dimineata in fiecare zii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad