04 februarie 2011

I'll let you go..

Tin sa mentionez ca, datorita blogului lui Criszu sunt foarte indragostita de melodia lui Jason Walker - I'll let you go. Pur si simplu mi se potriveste enorm de mult.. si exprima intr-un fel sau altul starea mea actuala. Cand am ascultat-o prima data, mi-au dat lacrimile; apoi i-am cautat versurile iar cele 'cateva lacrimi' s-au transformat intr-un 'camion de lacrimi' (cum spun eu deobicei cand plang).. Cred ca daca as fii incercat sa-mi numar lacrimile n-as fii retinut numarul. In cele 3 minute si ceva, cat dureaza melodia, chiar nu m-am putut oprii din plans. Apropo, e pe repeat de vreo ora - o ora jumate si parca tot nu ma satur sa o ascult.. Nici nu realizez cum poate o melodie sa mi se potriveasca atat de mult; sa exprime atat de bine ceea ce simt.. Ah, sa nu uit de Daughtry - Life after you, care-mi aduce mereu aminte de tine. Nevermind, nu cred ca are rost sa continui; sau sa spun despre cine vorbesc.. pentru ca el cu siguranta isi va da seama. (Daca o sa vada postarea asta)

Who says it's over just because,you're too afraid to say it's not,so where does that leave me? I need to hear in black and white that you don't need me now..Say you don't want me, that it's not like it was for you before.And say you don't love me..I'll turn around and walk right out the door,and let you go..There won't be a day, whare you can't say. Please tell me that i won't be there, that i won't be there for you.'Cause i'll be there,i'll be there for you.

1 comentarii:

Criszu, spunea...

melodia aia ma face sa plang mereu cand o ascult ..

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad