17 februarie 2011

Life's like this

Ah nu am mai scris de 4 zile pe blog; inca un record personal. In ultimele zile chiar nu am mai avut nicio idee de postare.. Poate pentru ca m-am saturat sa scriu o gramada de citate sau chestii din viata mea, toate cu taggul 'love'. Nustiu de ce dar incep sa ma plictisesc de toate astea. Parca m-am saturat.. Insa tot am o stare de melancolie, imi vine sa dorm, sa citesc si sa mananc ciocolata; si atat. De scoala nu am chef in niciun caz. Dar cine are? Normal ca toti asteptam vacanta.. cu toate ca nu mai e prea mult. Dar mai presus de orice, asteptam vara. Sa scapam de frig si de vremea asta total nehotarata..intr-o zii sunt 7 grade iar peste doua zile -2. Iar eu care ziceam ca sunt nehotarata, saraca vreme ce sa mai zica?

3 comentarii:

Pufa. spunea...

da si ce crezi.ningee.super

Dj Zozo:] spunea...

sa vina vara <3 si sa treaca examenele pentru admiterea la liceu :-@!

Adinuts spunea...

@ Pufa : Stiu, a fost groaznic azi.
@ Dj Zozo : Daaaa

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad