02 februarie 2011

The month of love ?

Oh, iar februarie.. Nu inteleg de ce toti considera luna asta luna iubirii; pana si in Cool Girl acelasi lucru..'Februarie rimeaza cu love!'. Desigur lucrul asta se intampla daca esti taken, il iubesti/te iubeste si sunteti a happy couple. Atunci da, februarie este luna iubirii. Dar trecand peste cei care sunt intr-o relatie.. cei singuri considera luna asta una ca toate celelalte, atata timp cat nu au pe cineva langa ei. Iar anul asta ma numar si eu printre ei.. Nici nu vreau sa ma gandesc cum toti or sa-si zica "Happy Valentine's Day baby, te iubesc" si tot felul de dulcegareli din astea, cand eu probabil nu o sa am parte de nicio astfel de urare.. Multi probabil ati spune ca mai am timp pana pe 14.. but, daca nu am gasit pe nimeni pana acum, nu cred ca o sa o fac in 2 saptamani. Nevis spunea ca ea se indragosteste o data la 2 zile, ceea ce ar insemna ca eu in 2 saptamani m-as inragostii de cel putin 5 ori.. Dar una este sa ma indragostesc iar alta este sa si fiu cu aceea persoana; pentru ca trebuie sa ma placa si el si sa existe o atractie mai mult sau mai putin intre noi. Asa ca nu prea cred ca o sa fiu si eu printre cei care or sa fie taken de Valentine's Day..
Dar totusi daca eu sunt single nu inseamna ca nu ma bucur pentru cei care sunt taken si probabil vor avea un Valentine's Day superb, alaturi de persoana iubita. Sigur ca mi-as dorii sa am si eu o astfel de zii.. dar nu e prea probabil sa se si intample.

WHO NEEDS VALENTINE'S DAY?I'M SINGLE AND FABULOUS.

6 comentarii:

Pufa. spunea...

vesiii.ziceai ca nu prea crezi dar s-a intamplat <3 si sunt fericita pentru tine :*

Adinuts spunea...

Ce dragut, mersi mult Pufutsa ♥ ♥ ♥

Pufa. spunea...

Dj Zozo:] spunea...

"WHO NEEDS VALENTINE'S DAY?I'M SINGLE AND FABULOUS."
de acordddd!

Adinuts spunea...

♥ ♥ ♥

Anonim spunea...

DAAA!

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad