10 februarie 2011

Pentru tine

Nu e doar un vis,inca nu m-am stins.Nu pot sa respir fara dragostea ta..Cat o sa mai plang,cum o sa te ajung?Ne-au inchis cu ziduri pana la cer.Mi-au lasat numai ploi, iar in inima numai dor.Te iubesc,rup din sufletul meu, vreau doar zambetul tau langa mine. Eu chiar te iubesc, mi-e de ajuns un sarut, sa las tot ce-am avut ,pentru tine.. Lacrimi n-au ajuns,prea mult l-am ascus.Vreau sa adorm langa umarul tau. Voi pasi usor peste ura lor, ne-am ales din nou cu acelas destin.Mi-au lasat numai ploi..iar in inima numai dor.
Te iubesc,rup din sufletul meu, vreau doar zambetul tau langa mine. Eu chiar te iubesc, mi-e de ajuns un sarut, sa las tot ce-am avut ,pentru tine.

Nu ma intereseaza din ce serial e. Imi place si punct.

2 comentarii:

Ioana spunea...

si mie imi place melodia ,mult :">

Pufa. spunea...

awww.genial..

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad