12 februarie 2011

Summer, please come back

Oh god, m-am saturat de iarna.  Mi-e dor de vara, de vacanta, de caldura. Abia astept sa ma trezesc dimineata fara sa urle mama la mine ca am scoala, fara sa ma gandesc ca dau cine stie ce test sau sa-mi stric somnul pentru cine stie ce chestie legata de scoala. Mi-e dor sa ies in fiecare zii afara si sa o ard aiurea cu Alexandra pe unde apucam.
Mi-e dor sa ajung seara acasa si sa fiu uimita de cate lucruri am facut intr-o singura zii. Mi-e dor sa merg la bunicamea si sa stau cu retardatii de acolo si sa aud glumele lor. Mi-e dor sa ies afara imbracata doar cu o pereche de blugi scurti si un maieu.
 Sunt o groaza de lucruri pe care le poti face vara.. in comparatie cu iarna, cand daca vrei sa iesi afara trebuie sa te inarmezi cu o multime de haine pe tine + manusi, caciula & stuff, cand toti prostii,retardatii, cretinii te baga in zapada..
Abia astept sa scap de panica asta cu liceul, sa fie vara si sa ies non-stop afara. Vreau VA-RA!

2 comentarii:

Pufa. spunea...

vara e cel mai frumos anotimpp.cand lucrurile par asa usoare.si eu vreau sa scap de panica asta cu bacul.si poate te scot la un trompy in izvor <3

Adinuts spunea...

Suuuuure ♥

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad