12 martie 2011

1 an de Good Girl Gone Bad

Azi se face un an de la plictiseala maxima care ma facut sa-mi creez acest blog. La inceput nu credeam ca o sa ajunga o obsesie, un hobby, un lucru pe care sa il fac zilnic sau.. nu credeam ca o sa reziste atat. Il iubesc pentru ca mereu a fost acolo cand aveam nevoie sa ma descarc, pentru ca e ca un jurnal in care scriu tot ce vreau, tot ce-mi place si tot ce simt. Ador sa citesc postari mai vechi si sa-mi aduc aminte de chestii pe care daca nu aveam blog, nu mi le-as fii amintit. Nu l-as sterge si nu l-as lasa balta pentru nimic in lume. E al meu si sper sa il pastrez mult timp. Iar daca tot vorbim de blogul meu.. multumesc tutor celor care il citesc si carora le plac toate tampeniile pe care le aberez pe aici.

So, la multi ani blogulet.

4 comentarii:

Alle. spunea...

:) sunt mai noua pe la tine.. dar oricum un mare LA MULTI ANI pt blogul tau :*

Adinuts spunea...

Multumesc mult :*

Anna spunea...

happy-b.
e super dragut si chiar imi face placere sa citesc.
gasesc multe asemanari intre felul tau de a gandi..sau scrie :)
keep it up!

Adinuts spunea...

Multumesc :*

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad