05 martie 2011

Back in business

Cam asta imi vine in minte acum. In sfarsit am recuperat modemul dupa o saptamana de plictiseala totala. Mi-am dat seama ca sunt internet addicted. Pur si simplu nu gasesc ce sa fac daca nu am net. Nimic, absolut nimic nu ma preocupa mai mul decat calculatorul,facebook-ul,blogul si mai nou blogul de pe tumblr. Mi-a fost extrem de dor sa ma trezesc dimineata cat mai devreme posibil ca sa pot sta 4-5 ore la pc inainte sa plec la scoala.

Inafara de asta.. teoretic, o data cu martie a inceput si primavara; practic nu prea. Zapda inca e, frig inca e, flescaiala inca e. Pana acum a fost frumos pe 3,4 si se pare ca si azi va fii ok vremea. De maine cica iar vine 'iarna de martie'.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad