26 martie 2011

Novels

Uneori, cand ai impresia ca totul s-a sfarsit, viata iti ofera de fapt un nou inceput. Totul e sa stii sa-l recunosti.

Ma tot uitam ieri printre cartile mamei si am dat peste o carte care cuprinde 4 romane. Cu toate ca nu am apucat inca sa citesc vreunul(am de gand), m-am uitat la citatele cu care incepea fiecare roman. Mi-a placut foarte mult cel de mai sus, pe care cred ca o sa-l adaug la citatele mele preferate. Am citit si descrierea fiecarui roman iar cel mai mult m-a atras Promisiune mincinoasa de Howard Roughan, in care este vorba despre un psiholog din New York care primeste un telefon de la noua si misterioasa lui pacienta, Samanta Kent. Anyway, o sa povestesc mai multe dupa ce o sa le si citesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad