05 martie 2011

A nustiu cata leapsa

  • Tu? Geloasa.
  • Prietenul/Prietena ta? Numai al meu.
  • Parul tau? Foarte drept si saten.
  • Mama ta? Uneori ne intelegem super, alteori tipam una la alta.
  • Tatal tau? Ma lasa mereu afara.
  • Ce ai visat aseara? Nu-mi aduc aminte.
  • Bautura preferata? Pepsi, cafea, bere.
  • Masina visurilor tale? Rosie! Clar rosie!
  • Fostul tau prieten? Jeydon. Inalt astea.
  • De ce iti este frica? Insecte
  • Unde/Cum te vezi peste 10 ani? Hm, arhitecta.
  • Ce nu esti? Insensibila, cu toate ca as vrea sa nu ma mai consum din fiecare prostie..
  • Ciocolata? Da!
  • Ce iti doresti (material vorbind)? Un blackberry alb.
  • Ultimul lucru pe care l-ai facut? M-am certat dinou cu mama.
  • Cu ce esti imbracat/a? Un tricou negru si pantaloni.
  • Anotimpul preferat? Vara, clar.
  • Ultimul lucru pe care l-ai mancat? O prajiturica.
  • Viata ta? Imprevizibila.
  • Corpul tau? I'm not perfect.
  • La ce te gandesti acum? La ce liceu sa intru.
  • Ce culoare au boxerii tai? Rosii.
  • Cand ai ras ultima data? Azi
-Facuta de mine-
 Poate sa o ia cine vrea

4 comentarii:

Alle. spunea...

buna leapsa ;)
o preiau :)

Meilì spunea...

Ahh, foarte buna leapsa asta.
Cred ca o sa o iau si eu :].

Queen B spunea...

pot sa iau si eu asta ? :o3

Anna spunea...

like de `ici

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad