24 aprilie 2011

Huh?

Am observat ca am primit  un coment in care mi se reproseaza ca am inceput sa fiu penibila, ca scriu citate de pe net si ca spun mereu ca sunt sensibila. Draga mea/dragul meu, nu te obliga nimeni sa-mi citesti blogul atata timp cat nu iti place ceea ce scriu, ceea ce gandesc, sau ceea ce imi place mie. E blogul meu si mi se pare logic sa fie asa cum vreau eu. Nu l-am facut sa fie pe placul tuturor, l-am facut ca sa devina locul unde sa-mi scriu toate gandurile, dezamagirile si tot ce-mi trece mie prin cap. Avand in vedere ca e un blog personal, nu-mi pasa ca-ti place sau nu ceea ce aberez eu in el. Apreciez ca sunt cativa carora chiar le place, dar sunt constienta ca pentru unii nu e mare lucru. Nici nu ma astept sa fie prea iubit, avand in vedere ca e locul meu de descarcare totala. Iar daca spun ca sunt sensibila, e problema mea daca recunosc sau nu asta. Totusi, daca tot spui asta, nu-l mai citii pentru ca nu te obliga nimeni sa faci asta. Atat am avut sa-ti zic, draga Anonim.. :)

16 comentarii:

actior spunea...

fi curios și intră pe www.revistarezon.ro

un site în care tu ești cel citit.

Anonim spunea...

din moment ce postezi totul pe net nu ti se pare ca ar trebui sa ai si comentarii negative ? blogspot-ul e o chestie publica unde sincer , eu cred ca nu ar trebui sa-ti deschizi sufletul aici. dar probabil cum o sa-mi zici in "replica inteligenta" pe care o sa mi-o dai , o sa zici ca a fost alegerea ta . ar fi trebui sa sti ca o sa primesti la un moment dat si comentarii naspa. accept it , adina.

Anonim spunea...

curva curva curva

summercameandwent spunea...

@ anonim... esti prost! de ce?

1. ai voie sa iti deschizi sufletul unde vrei.
2. nu esti penibil daca esti sensibil ci dinpotriva sesibilitatea te ajuta sa intelegi oamenii.
3. e bine sa recunosti ca esti sensibil, arati ca ai sentimente si nu esti un monstru de nepatruns
4. iti exprimi sensibilitatea cum vrei chiar daca sunt chestii de pe net.
5. din mana oamenilor sensibili ies lucruri geniale.
6. as vrea sa iti citesc blogul sa vad cat de bun esti tu si cat de "cool"


@ adina lasa-l ca e prost.:)

summercameandwent spunea...

@ anonim
probabil ca dupa ce imi vei citi blogul vei spune ca e naspa dar e clar ca nu stii sa vezi dincolo de randuri

Adinuts spunea...

@ Anonim : Daca tot esti atat de bine informat si ma faci pe mine curva, avand in vedere ca SUNT VIRGINA(iti aduc si rezultate de la ginecolog), poate vrei sa dai coment cu numele tau.. sa stiu si eu cine esti. Si am si eu nevoie de rezultatele tale de la psiholog sau de la Spitalul 9 :*

Anonim spunea...

totusi de ce ma pupi ? :|

Anonim spunea...

bleah bleah bleah esti o nebuna

summercameandwent spunea...

era sarcastica dar esti putin mai mult decat prost.
get a life tipu:|.

Anonim spunea...

@summercameandwent , de ce te bagi tu pentru ea ? :)) ea nu poate sa se apere singura ?
adina imi sugi pula grav :))

Anonim spunea...

pe sub apa pestii nu put

summercameandwent spunea...

pentru ca nu ai dreptate si esti un mare prost care nici macar nu are curaj sa zica cine .:|
si cum am mai zis get a life.

Shut the fuck up! spunea...

Anonim stiu ca esti soggy pope asa ca terminate.esti proasta rau de tot soggy. Semnat Luci (lasatio pe adina in pace va rog.)

sophie_sexybaby spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
acelasi_anonim spunea...

pizdo, din moment ce ii pui pe alti sa ma injure sau imi raspunzi chiar tu , te cam doare.
oricum , esti doar dependenta de atentie pe blogul asta si toti te pupa in cur. guess what? pe mine,tu ma pupi in cur : 3

Adinuts spunea...

Eu nu am pus pe nimeni sa te injure dragule. Doar ca tu cauti atentie pe blogul meu. Si mi se pare normal sa comentez atata timp cat nu e adevarat ceea ce zici. Stai tu calm ca nu te pup in cur. Mi-e sila.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad