02 aprilie 2011

When words fail, music speaks

Am realizat ca mereu gasesc o melodie care sa descrie felul in care ma simt.. Iar dupa ce o ascult de cateva ori, tot nu-mi pot da seama cum se poate potrivii atat de mult cu starea mea. De exemplu Enrique Iglesias - Why not me.. sau Jason Walker - I'll let you go. Deobicei nici nu prea ma intereseaza cine o canta atata timp cat imi place.. Iar in ultimul timp am inceput sa ascult melodii de la cantareti pe care nu-i cunosteam sau ascultasem cel mult 3 melodii iar apoi ma plictiseau. Ciudat este ca, cu fiecare zii care trece imi dau seama cat de sensibila sunt defapt. Vreau sa spun ca, unele melodii chiar ma emotioneaza foarte tare.. iar aici intervine plansul. Normal ca nu  as plange fara motiv..am unul foarte mare. Dar aici intervine vesnica mea intrebare "De ce?" la care in nicio situatie nu am gasit un raspuns favorabil mie. De ce nu pot sa fiu si eu nepasatoare? Sau macar sa pot uita pentru o vreme de toate astea.. De ce continui sa te iubesc si sa imi fac rau singura? Pentru ca stiu ca imi v-a fii greu sa uit.. Pentru ca stiu ca tot timpul va exista ceva/cineva care sa-mi aminteasca de tine. E greu, e groaznic de greu.. Dar probabil candva o sa ma satur si eu.. Iar atunci cu siguranta daca ma voi incapatana, nu vei mai auzii de mine. 
Baby I know I could be all you need .

3 comentarii:

Queen B spunea...

Ce ma enerveaza faptul ca fetele mereu plang,dar baietii niciodata :-L

Adinuts spunea...

De asta mereu mama si-a dorit sa aibe un baiat.

Queen B spunea...

Probabil si mama vrea acum asta,dupa toate crizele si depresia prin care am trecut pana acum :)))..

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad