18 aprilie 2011

You complete me

Mi-a ajuns.. Pentru mine sunt deja suficiente lucruri pe care le-am făcut să-ţi demonstrez cât de mult ţin la tine. Dar se pare că nu au contat atât de mult cum pare să conteze ea, o persoană care în ochii mei nu valorează nimic. Pot să jur că niciodată nu te va iubii cât te-am iubit, te iubesc şi te voi iubii eu.. Înţeleg că e viaţa ta şi că faci poţi face ce vrei.. dar aş vrea să realizezi că greşeşti. Iar dacă nu o să faci asta cât de curând, o să mă pierzi. Dar ce mai contează? Nici nu ştiu dece îmi mai bat capul cu chestia asta. A fost frumos cât a fost.. cât eram doar noi doi, fără ea. Fără ca, mai bine spus, ea să strice totul. Cu toate că nu-mi doresc asta, vreau să te las, sau mai bine spus "să încerc să te las" să faci ce vrei. Dar în capul meu tot timpul va exista ziua în care te vei convinge singur ce fel de persoană este. Ziua în care vei vedea că nu ea e ceea ce îţi doreşti.. În viziunea mea ea nu te merită. Normal că nu! Tu eşti doar al meu.. (Chiar dacă nu eşti, mă ajută să gândesc aşa). Pentru mine chiar dacă perfecţiunea nu există, tu eşti perfect.. eşti perfectul meu. Mi-aş dorii să am şansa ca măcar pentru o zii să fii doar al meu, să-ţi arăt cât de fericit te pot face.. şi cât de fericită aş fii şi eu, ştiind că te am lângă mine. Eşti singurul lucru care-mi lipseşte şi care m-ar completa. Nu ştiu nici măcar cum pot să fiu atât de sensibilă când vine vorba de tine. Credeam că am trecut de faze dintr-astea încă de când l-am uitat pe primul cu care am păţit tot o poveste asemănătoare.. Dar ai apărut tu.. Nu regret niciun minut petrecut cu tine. Nu regret ziua aia genială în care am ieşit pentru prima oară cu tine.. Nu regret că m-ai făcut să plâng de atâtea ori.. Pentru că după toate astea simţeam că îţi părea rău. Mi-e dor de tine şi de mesajele tale cu " Te iubesc " care pentru mine însemnau atât de mult.. Şi mi-e dor să fiu atât de fericită spunând " Şi eu ". Îmi pare rău dacă uneori sunt prea geloasă; însă ar trebuii să ştii că nu sunt geloasă degeaba, sunt geloasă pentru că te iubesc şi nu vreau că nimeni, niciodată să mi te ia. Îmi pare rău dacă nu sunt ceea ce vrei tu; Măcar da-mi şansa să-ţi arăt că pot încerca să fiu. Nu cred că tu ştii toate detaliile pe care eu încă mi le amintesc, dar măcar reţine un singur lucru : Te iubesc ..

But you came and changed my whole world .

7 comentarii:

Pufa. spunea...

pitic, ma intristezi :(

anubite_yoo spunea...

SUUUPEERB!!!

Ade spunea...

bai sincer m'ai intristat si m'ai pus pe ganduri. sincer si mie mi s'a intamplat asta dar problema e ca erau mai multe fete nu doar una...:|anyway dragut blogul tau si incearca sa treci peste...

Adinuts spunea...

Multumesc. O sa trec :)

Anonim spunea...

te inteleg..acelasi lucru mi se intampla si mie..indiferenta doare cel mai tare.. Dar, toate trec, asa se spune..nu? :) si pana la urma ..poate o sa fie bine ..>:D<

Anonim spunea...

Mda,Adina imi pare rau pentru ce am facut.But now it will be fine,Im here for you,You have me and I have you so this make our life better than anything.
Lucisor. am dat cu anonim lene sa ma loghez

Adinuts spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad