26 iulie 2011

Forever

"(..)Cat de dor imi e sa-ti povestesc tot, cat de dor imi e sa-mi mai spui ‘mai da-l incolo si p-asta’ cand plang dupa vreun prost. Mi-e dor de cum obisnuiam sa mergem in fiecare zii in atat de multe locuri. Mi-e dor sa fii cea mai importanta persoana din viata mea. Mi-e dor sa ne asezam pe o banca si sa radem incontinuu. Sunt atatea lucruri de care mi-e dor incat nu le pot scrie. Iubesc felul in care ma simteam cand stiam ca e o persoana acolo, mereu pentru mine. Si mi-e dor ca aceea persoana sa fii tu. Iti amintesti ziua cand am fost in 310? Ziua cand am mers pe Motoare? Iti amintesti cum de ziua mea, ne-am imbatat in Fire? Ziua cand am mers pt prima data in Cool Cat? Zilele in care, in loc sa mergem la primele ore, mergeam in Izvor? Iti amintesti ca am fost primele din clasa care au fost cu tipi mai mari? Iti amintesti cand plangeam amandoua pe ‘Miss Independent’ sau ‘Daca ai fii a mea’? Iti amintesti cat am plans pentru EI, si cum ne consolam una pe cealalta? Iti mai aduci aminte, cum ne striga lumea pe strada ‘emo’? Sau cand toti ne spuneau ca semanam.. Stii cand ne faceam scrisori in care povesteam  cele mai dragute zile petrecute impreuna? Iti amintesti cate faze amuzante spuneam in clasa? Mai stii cand eram sirene? Stii ce obsedate eram de Lada? Sau pestele nustiu? Mai stii cand aduceam pufuleti la scoala si tu ii mancai cand nu ma uitam? Iti amintesti ziua in care ne-am dus in corpul D sa mancam alea de la Mc? Zilele cand mergeam in Hera? Sau Alin stai ca vin si Meterie? Stii cat de mult s-au schimbat frezele noastre? Mai stii cand l-am batut pe Feri si numai puteai de ras? Dar de ‘Iisus din Nazaareth’/’Iisus Nazaaretheanul’? Iti amintesti ce ‘dedicatie’ mi-ai facut la banchet? Si cum imediat am inceput sa plang, dar tu ai fost acolo sa ma iei in brate? Probabil nu o sa uit prea curand asta.. Orice vei face mai departe, te rog un singur lucru. Nu uita cate lucruri am facut impreuna si cum am trecut peste toate. Nu uita cum mereu am fost acolo pt tine, la fel cum si tu ai fost. Nu uita cat de apropiate eram.. Poate ca e timpul sa ai alta prietena foarte buna. Dar sper sa nu uiti ca, candva si eu am fost acea persoana careia ii puteai spune tot si care ar fi mers oriunde cu tine. Nu stiu daca intelegi ce simt sau cum ma simt eu acum.. Dar am scris asta ca sa recapitulez intr-un fel cate lucruri s-au intamplat in prietenia noastra."

Te iubesc mult mult mult! Nu ai putea sa intelegi vreodata cat de mult, pentru ca nu pot nici macar sa exprim asta.. TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC! 
(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad