30 august 2011

Goodbye summer! See you next year

Oh, parca vacanta asta de vara a trecut incredibil de repede.. Defapt jumate din ea a fost ocupata cu examenele si inscrierea la liceu.. Insa as vrea sa nu se mai termine, sa fie vara la nesfarsit. Vara e singurul anotimp in care poti iesii la orice ora vrei fara sa te gandesti ca iti v-a fii frig sau ca o sa inceapa sa ploua . Este, din punctul meu de vedere, cel mai genial anotimp. Recunosc ca si iarna imi place cat de cat.. Excluzand din discutie bataile cu zapada si frigul.. Odata cu sfarsitul verii nu vom mai avea nici mult din vacanta. Sunt curioasa de cum v-a fii la liceu. Am...emotii(daca as putea sa le numesc asa). Inca nu realizez ca nu o sa mai am aceeasi colegi, aceeasi profi si ca nu ma voi mai duce la scoala in Eminescu. O sa-mi lipseasca nespus orele in care stateam la "bara" fumand si vorbind despre profi. O sa-mi lipseasca profa de chimie, proful de civica, proful de tehno, profa de latina,profa de mate ..(chiar daca timp de 4 ani am urat-o).. si desigur, o sa-mi lipseasca si diriga. Nu cred ca o sa mai am o diriga atat de tanara si atat de intelegatoare.  Chiar daca nu era mereu draguta cu noi, era perfecta asa cum era!
Cu siguranta voi mai face micute vizite in Eminescu.. si poate ma voi muta inapoi din semestrul 2.

(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad