29 august 2011

"Never forget your first love"..

Ma intreb uneori, de ce trebuie sa fiu mereu aceeasi cu tine? De ce, cu toate ca timpul a trecut iar eu m-am schimbat foarte mult, cand vine vorba de tine sunt.. aceeasi ?Poate ca la inceput nu am realizat ce se intampla cu mine. Dar e cat se poate de clar.. Ai fost primul tip pe care l-am iubit, primul tip pentru care am plans, primul tip pe care mi-am dorit din rasputeri sa-l uit. Dar se pare ca nu a fost cum mi-as fii dorit. Nu te-am uitat, ba dimpotriva.. suntem dinou impreuna.. Inca te iubesc, chiar daca uneori as vrea sa nu o fii facut-o niciodata. Cu toate ca am scris doar partile rele.. sunt constienta ca fara tine nu ar fii la fel.. Nu vad nimic in jurul meu, te vad pe tine peste tot. Sunt dependenta iar pentru mine tu esti singurul antidot.. Poate ca asa trebuie sa fie;poate ca eu trebuie sa fiu cea care sa te iubeasca neconditionat si poate ca tu trebuie sa fii acel baiat peste care sa nu pot trece. Altfel nu imi explic ceea ce simt, sau.. poate e ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. Uneori imi doresc sa scap de tine.. Sperand ca odata cu tine voi scapa si de toate chestiile astea care ma seaca.. 




You stole my heart before I could say no..
(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad