27 noiembrie 2011

I'm back

Holy shit! Nu-mi vine sa cred ca  a trecut o luna si eu nu am mai postat nimic. Sunt atat de ametita in ultima vreme incat in scurt timp o sa-mi pierd si capul.. si asa e de asteptat. Hm, am recitit ultima postare si nu-mi vine sa cred cat de mult s-au schimbat lucrurile..I mean, aveam cu siguranta cea mai proasta parere despre liceu iar acum..e buna spre foarte buna. La inceput chiar mi-a fost greu; totul parea ciudat in jurul meu..incepand cu colegii,profesorii,salile de clasa,curtea, zona unde e liceul,drumul spre casa: absolut totul era diferit. Dar in 2 luni pot sa spun ca m-am obisnuit cu toate si cred ca faza cu mutatul inapoi in Eminescu a fost doar o prostie de moment..
Weekendul asta am fost atat de plictisita incat m-am gandit sa ma reapuc sa fac chestiile pe care le faceam anul trecut pe acum.. Asta inseamna ca : am reinceput sa ma prostesc pe Polyvore(am sa pun la sfarsitul postarii ultimul meu set), ascult dinou melodiile care anul trecut ma faceau sa ma simt bine (gen Rihanna-Fadding,Complicated,Stupid in love/in general Rihanna) si am dat si peste iubitul meu blog, caruia i-am acordat extrem de putin timp...uneori chiar am uitat ca mai exista.. Nu-i de mirare la cate teme,teste,teze am avut in ultima vreme.. Apropo de teze, am luat 9 in teza la Informatica si sunt super-super-super fericita!

"Shake it up, shake up the happiness..Wake it up, wake up the happiness.. Come on! yeah! It's Christmas time!" Nu pot sa-mi scot versurile astea din cap.. Imi dau asa o stare de bine. Iar adevarul este ca, iarna este cel mai special anotimp datorita Craciunului.. Adica, cati dintre noi nu au acel gol in stomac cand vine vorba de sarbatori, de cadouri, de patinoar, de prima zapada... Iarna are un farmec aparte, pe care niciun alt anotimp nu il are.  Desigur, odata cu Craciunul vine si ziua mea.. :)


(c) Adinuts 2010-2011. Un produs Blogger.
 

Copyright © Good girl gone bad